//

Camera App crashed constant

Camera App crashed constant discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hier al wat rondgezocht, maar vind er blijkbaar geen topic over. Sinds de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6.0.1 crashed de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-01-13, 12:00
Justinke Justinke is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Berichten: 104
Angry Camera App crashed constant

Ik heb hier al wat rondgezocht, maar vind er blijkbaar geen topic over.
Sinds de update van mijn iPhone 4S naar iOS 6.0.1 crashed de camera app bijna constant, zeker wanneer ik HDR inschakel, of wanneer de belichting op automatisch ingeschakeld staat.
Als ik dan naar "diagnose en gebruik" van mijn iPhone ga kijken, zie ik allemaal low memory errors. Alle andere apps afsluiten helpt voor één of twee foto's, waarna het probleem zich terug voordoet.
Heeft nog iemand dit vastgesteld, en meer nog, bestaat er een oplossing voor.
Op andere forums komt dit onderwerp ook regelmatig aan bod, maar blijkbaar heeft niemand een oplossing.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone crashed constant jiggy1965 iPhone algemeen 0 26-02-12 14:07
app crashed? nickdw iPad algemeen 1 06-07-10 15:33
Help! iPod functie (3G) crashed constant... Blaugrana1899 iPhone algemeen 0 25-05-10 14:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:32.