//

itunes wil geen muziek op iphone zetten.

itunes wil geen muziek op iphone zetten. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb gisteren een paar albums gedownload, die ik op mijn iphone wilde zetten. aangezien hij helemaal vol zat wilde ik de podcasts eraf ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 24-05-08, 00:37
timmeh timmeh is offline
• iOS 1.1.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2007
Berichten: 64
Standaard itunes wil geen muziek op iphone zetten.

hallo,
ik heb gisteren een paar albums gedownload, die ik op mijn iphone wilde zetten. aangezien hij helemaal vol zat wilde ik de podcasts eraf halen omdat ik die toch nooit beluister, om zo ruimte te maken voor de nieuwe albums.
de podcasts besloegen ongeveer 2 gig, de albums die ik erop wilde zetten zijn misschien 1 gig in totaal.
ik heb toen mijn iphone aangesloten en bij de instellingen podcasts afgevinkt, zodat hij die er niet op zou zetten. vervolgens op synchroniseren, en toen zei hij ineens: 1.8 Gig needed, 200mb available.
terwijl ik dus net had ingesteld dat hij de podcasts niet meer erop moest zetten.
toen ook maar even muziek afgevinkt, zodat hij "helemaal" leeg gemaakt zou worden (videos en software bleven er wel op staan).

vervolgens heb ik muziek aangevinkt (podcasts dus niet), en weer proberen te synchroniseren, waarop hij zei:
7.4 gig needed, 6.9 available.
nogal raar.
als ik nml itunes open en links op muziek klik, staat er onderaan dat ik maar 5,65 gig muziek heb.

wie weet wat ik kan doen om dit goed te krijgen??
ik heb geprobeerd te zoeken met de zoekfunctie, maar ik kan er niets over vinden.
ik hoop dat iemand mij kan helpen.
tim
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Itunes wil geen muziek overzetten mariskagnade Archief 3 05-02-10 17:32
Windows: Kan geen muziek op mijn iPhone zetten! j0han1987 iTunes 2 29-09-09 22:17
Windows: Kan geen muziek vanuit itunes op men iphone zetten gelderland20 iTunes 7 12-05-09 22:26
muziek van iPhone in iTunes zetten iRunner Archief 1 31-12-08 18:58
Windows: Itunes 8.0: Onmogelijk om muziek op Iphone te zetten lukah iTunes 3 15-09-08 19:28

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:31.