//

muziek van itunes op 2 IPADS

muziek van itunes op 2 IPADS discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb In Itunes een aantal liedjes van een CD staan (in itunes geimporteerd van een CD). Ik kan deze liedjes heel makkelijk op mijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-02-13, 17:32
dekoezegtboe dekoezegtboe is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 4
Standaard muziek van itunes op 2 IPADS

Ik heb In Itunes een aantal liedjes van een CD staan (in itunes geimporteerd van een CD). Ik kan deze liedjes heel makkelijk op mijn eigen ipad zetten. dat is geen probleem.

Mijn moeder heeft ook een Ipad en ze wil nu eigenlijk ook deze liedjes op haar Ipad hebben.

We hebben haar Ipad aangesloten op mijn PC maar ik krijg die liedjes niet op haar Ipad. We hebben ook haar appleID aangemeld op mijn computer, de computer gemachtigd en de thuisinstellingen ingesteld met mijn moeders appleID, maar nog krijg ik die liedjes niet op haar Ipad.

waarschijnlijk is het iets simpels, maar wij komen er niet achter. wie kan ons helpen!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 17-02-13, 07:32
frieda frieda is offline
 
• 3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2013
Berichten: 1
Standaard

hoe zet ik mijn foto's en video's van mijn laptop naar mijn ipad?
  #3  
Oud 19-02-13, 16:25
tremmal tremmal is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 38
Standaard

Bij de algemene voorkeuren van het apparaat in iTunes aangeven dat je handmatig de nummers wilt toevoegen. Dan kun je ze er vanuit de bibliotheek naar toe slepen.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dekoezegtboe Bekijk bericht
Ik heb In Itunes een aantal liedjes van een CD staan (in itunes geimporteerd van een CD). Ik kan deze liedjes heel makkelijk op mijn eigen ipad zetten. dat is geen probleem.

Mijn moeder heeft ook een Ipad en ze wil nu eigenlijk ook deze liedjes op haar Ipad hebben.

We hebben haar Ipad aangesloten op mijn PC maar ik krijg die liedjes niet op haar Ipad. We hebben ook haar appleID aangemeld op mijn computer, de computer gemachtigd en de thuisinstellingen ingesteld met mijn moeders appleID, maar nog krijg ik die liedjes niet op haar Ipad.

waarschijnlijk is het iets simpels, maar wij komen er niet achter. wie kan ons helpen!
Reageren

Labels
2 ipads, itunes, muziek



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
muziek van mijn iphone 4S naar itunes. Op itunes is alles per ongeluk gewist leopold3 iPhone algemeen 3 30-10-12 18:40
muziek van Iphone naar itunes ThaFunz Muziek, foto & video 5 11-06-11 00:11
Windows: Muziek van itunes naar Ipod of Itunes library NoWayOut iTunes 0 01-03-11 18:56
Mac OS X: muziek van iphone --> itunes nuitn iTunes 2 01-03-10 22:24
Muziek: Backup van muziek in iTunes xBram Muziek, foto & video 1 02-09-09 08:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:09.