//

Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien

Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie dag allen, Kan iemand mij helpen ? Ik denk dat ik per ongeluk een file heb gewist waarmee ik normaal mijn foto's kan bekijken,der ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-05-08, 19:26
gitano gitano is offline
• iOS 2.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 1
Standaard Foto's staan op Iphone maar kan ze niet meer zien

Goeie dag allen,

Kan iemand mij helpen ?
Ik denk dat ik per ongeluk een file heb gewist waarmee ik normaal mijn foto's kan bekijken,der staan nog 180 foto's op Iphone,maar krijg géén foto meer te zien,heeft iemand nog zoiets dom gedaan en is er een oplossing voor, Iphone1.1.4
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 26-05-08, 23:31
Bealeo Bealeo is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Tiel
Berichten: 63
Standaard

Wat en hoe precies heb je die file verwijderd ?
  #3  
Oud 27-05-08, 09:22
PauluS87's schermafbeelding
PauluS87 PauluS87 is offline
• iOS 4.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Sneek (Friesland)
Berichten: 622
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gitano Bekijk bericht
Goeie dag allen,

Kan iemand mij helpen ?
Ik denk dat ik per ongeluk een file heb gewist waarmee ik normaal mijn foto's kan bekijken,der staan nog 180 foto's op Iphone,maar krijg géén foto meer te zien,heeft iemand nog zoiets dom gedaan en is er een oplossing voor, Iphone1.1.4
Hmm het enige wat je nog even kan doen is, via winscp connecten met je iphone (als je openssh hebt geinstalleerd op je iphone via de installer). Daarna naar de camera map gaan, en als het goed is staan ze in de map 100APPLE, of wat anders wat hier op lijkt. Kijk maar even voor jezelf, zou moeten werken
__________________
Iphone 3GS 16GB White - New Bootrom - 4.0 Jailbreaked and Unlocked
  #4  
Oud 08-09-09, 23:49
hans2701 hans2701 is offline
• iOS 3.0.1
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: amsterdam
Berichten: 5
Standaard

ik heb dit probleem ook met systeem 3.01 maar heb via internet wel een oplossing gevonden. Bij een mac kun je het programma PhoneView gebruiken. BIj windows dacht ik de explorer om de bestanden op de iphone te bekijken. Er is de directory DCIM waar directories 100 t/m 110 in zullen staan. van 101 t/m 110 moeten dan eerst naar de mac op pc worden gekopieerd, dan deze directories wissen en de iphone restarten (niet uitzetten, dat helpt niet , gewoon de beide knoppen in gedrukt houden, de aan en home knop en dit zolang tot het appeltje van apple verschijnt). Dat zou alles tijdelijk moeten oplossen. Ik weet nog niet of het probleem bij systeem 3.1 is opgelost. Ik heb zelf een uurtje nog dit gedaan en kan nu weer foto's maken en ze ook weer zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Kan geen tijd meer zien op mijn iPhone mikevliemt Jailbreak apps en thema's 1 27-03-11 12:35
Telefoon nummers opslaan maar niet zien? nielsbrooimans iPhone algemeen 6 17-01-11 02:22
Mac OS X: Apps downloaden niet, maar blijven staan op wachten. Cesc iTunes 5 11-10-10 11:40
In iOS4 geen foto's meer te zien Luque Muziek, foto & video 0 09-06-10 12:12
help!! ik heb versie 2.0 der op staan maar hij unlockt hem niet mwlens Unlock [archief] 4 19-05-08 23:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:02.