//

Problemen met het invoegen van ondertiteling via Handbrake

Problemen met het invoegen van ondertiteling via Handbrake discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste lezer, Ik ondervind problemen met Handbrake. Het is namelijk zo dat ik .avi bestanden en .mkv bestanden van films wil overzetten naar .mp4 zodat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-07-13, 23:18
Jaguar22 Jaguar22 is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 1
Standaard Problemen met het invoegen van ondertiteling via Handbrake

Beste lezer,

Ik ondervind problemen met Handbrake. Het is namelijk zo dat ik .avi bestanden en .mkv bestanden van films wil overzetten naar .mp4 zodat ik deze kan laten afspelen op de iPad 3. Het converteren gaat helemaal super en daar liggen de problemen dan ook niet. Het probleem is dat ik alleen films kan converteren via handbrake waar de ondertiteling al vast in zit gebakken. Dan gaat het prima. Zodra ik echter zelf de ondertiteling moet toevoegen gaat het mis. Tot op heden ben ik er geen één keer in geslaagd de ondertiteling juist toe te voegen aan een film. Ik heb al verschillende tutorials bekeken op Youtube, verschillende guides geleden op internet, maar ik kom er maar niet uit.

Ik heb de meest recente versie van Handbrake (0.9.9) en helaas dus ook een andere dan in de Youtube-tutorials wordt gebruikt. Ik zal mijn handelswijze even toelichten hoe ik nu te werk ga in Handbrake:

1: Ik open een film in handbrake via 'source' en 'open file'.
2: Ik kies een opslaglocatie voor de film.
3: Ik ga naar het tabblad subtitles. Wat er bij mij als volgt uitziet:



4: Ik ga naar import SRT en kies mijn .srt file.
5: Dan wijzig ik de language naar NL en omdat ik verder niets kan aanvinken laat ik het zo.
6: Ik druk dan nog een keer op Add en dan komt er Foreign Language te staan. Bij deze vink ik Forced In, Burned In en Default aan.
7: Ik druk op preview en zie dat er in de preview geen ondertitels inzitten
-- : Echter als ik bij 'Queue' kijk en daar op ga staan met de muis dan zie ik dat hij wel degelijk 'subtitles' herkend. Daarom snap ik ook niet waarom het niet werkt.

Zo ziet het er bij mij uiteindelijk uit:



Ik snap niet echt wat de juiste werkwijze is en heb er onderhand nu zoveel geprobeerd dat ik het simpelweg ook echt niet meer weet.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen,

Casper

PS: Ik heb ook de andere discussies gelezen die door de forum engine werden gevonden, maar hier heb ik niet een antwoord kunnen vinden.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video: Problemen ingebakken ondertiteling na Handbrake Dionysia Muziek, foto & video 0 07-07-13 22:07
films ondertiteling handbrake/itunes jackyboy1969 iPad algemeen 12 02-01-13 15:25
Windows: Ondertiteling ontbreekt als ik .mkv naar .m4v omzet met HandBrake bartq Desktop-applicaties 1 08-06-12 14:13
Ondertiteling niet compleet - Handbrake Lizard78 iPad algemeen 4 28-12-11 21:04
Video: handbrake ondertiteling PIMS123 Muziek, foto & video 5 09-01-11 18:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:21.