//

Foto's uit bestaand album naar fotostream

Foto's uit bestaand album naar fotostream discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Allemaal, met Fotostream zijn er een aantal foto's van mijn Ipad naar mijn Imac gestuurd, dit zijn foto's die in mijn filmrol staan. Er ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-08-13, 23:41
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard Foto's uit bestaand album naar fotostream

Hallo Allemaal, met Fotostream zijn er een aantal foto's van mijn Ipad naar mijn Imac gestuurd, dit zijn foto's die in mijn filmrol staan. Er staan nog meer foto's op mijn Ipad maar om een of andere reden worden die niet doorgestuurd.
Waar ligt dat aan? Ik heb gelezen dat "nieuwe" foto's doorgestuurd worden. Maar wat bedoelen ze precies met "nieuw" Waarom kan ik geen foto's die in een bestaand album op mijn Ipad staan doorsturen? Ik heb er al veel over gelezen maar ik kom hier niet uit.
Bvd voor de reactie.
RJZ
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-08-13, 10:06
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Met nieuwe foto's wordt bedoeld foto's die gemaakt worden vanaf het moment dat de photostream aanstaat.

Wat voor soort foto's wilje overzetten op de Mac? Zijn dat geïmporteerde foto's vanaf een computer of foto's die met de iPad gemaakt zijn.
__________________
War, war never changes
  #3  
Oud 06-08-13, 23:07
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

@Pleur, De foto's die niet doorgestuurd worden staan nu op mijn laptop (met windows 8) maar oorspronkelijk komen ze van een andere Windows-computer. De foto's die vanaf dezelfde laptop wel zijn doorgezonden heb ik via de email ontvangen en op die laptop geopend. Een aantal oudere foto's zijn ook naar mijn Imac verzonden. Ligt het soms aan de extensie (jpg. e.d. heb ik wel eens iets over gehoord).

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 6 augustus 2013 om 22:49 ----------

@Pleur, Sorry ik zeg het verkeerd, alle foto's die niet zijn verstuurd, maar ook een aantal die wel zijn verstuurd, komen van mijn laptop en staan nu op mijn Ipad. Van mijn Ipad wil ik ze doorsturen naar mijn Imac. Het zijn allemaal foto's die met een dig.camera zijn gemaakt en vervolgens op mijn laptop zijn gezet. Vanaf mijn laptop heb ik ze met "Transfer" op mijn Ipad gezet. Nu wil ik dus graag met Fotostream mijn Imac met de Ipad
gesynchroniseerd krijgen en ik hoop dat nieuwe foto's automatisch op alle apparaten syncen.
  #4  
Oud 08-08-13, 09:34
Pleur's schermafbeelding
Pleur Pleur is offline
• iOS 10.3.1
• 10.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Het schone Zuiden met een zachte "G"
Berichten: 239
Standaard

Nieuwe foto's synchroniseren zal geen probleem zijn via iCloud, als je die maar maakt met de iPad zelf en niet overzet.

Het is een copyright beveiliging van je iDevice dat hij gesynchroniseerde foto's maar 1 weg synchroniseert. Van een computer/mac naar de iDevice.

Oplossing? Ik heb in het verleden eens gebruik gemaakt van de app instamail. Met deze applicatie kun je zoveel foto's als je wil verzenden naar een e-mail adres.

Anders wellicht Senuti? Dat programma zorgt ervoor dat je via twee wegen kunt synchroniseren. Maar hoe en wat ben ik niet helemaal mee bekend.
  #5  
Oud 08-08-13, 09:42
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pleur Bekijk bericht
Het is een copyright beveiliging van je iDevice dat hij gesynchroniseerde foto's maar 1 weg synchroniseert. Van een computer/mac naar de iDevice.
Dat heeft niet veel met een copyright beveiliging te maken. De reden voor een richting synchronisatie is dat iTunes de resolutie van de foto's aanpast aan de resolutie van het het iDevice. Na de synchronisatie staan dus niet de originele foto's op het iDevice maar een aangepaste kopie. En die staan in de iPod Photo Cache. Terug naar een Mac/PC syncen zou de originele foto's overschrijven met een kleinere versie.

Met de Photosync apps kan de TS eventueel ook verder.
  #6  
Oud 10-08-13, 11:26
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Dus wat ik wil; alle foto's, zowel nieuw als oud, in een keer synchroniseren op Ipad en Imac en laptopW8, gaat niet lukken. Tenminste niet met fotostream.?
  #7  
Oud 10-08-13, 11:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door RJZ Bekijk bericht
Tenminste niet met fotostream.?
Met Fotostream gaan jouw plannen niet lukken. Zoals eerder geschreven eventueel wel met PhotoSync:

Home - www.photosync-app.com
  #8  
Oud 10-08-13, 21:05
RJZ RJZ is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2012
Locatie: Zaandam
Berichten: 64
Standaard

Dan wil ik jullie bedanken voor het meedenken, het is namelijk belangrijk om te weten wat er mogelijk is maar het is minstens even belangrijk om te weten wat er niet mogelijk is, dat scheelt een hoop frustraties.
RJZ
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's uit album overzetten naar pc( niet de filmrol) ellendautzenberg iPad algemeen 5 22-01-14 20:07
Foto: Foto's uit filmrol maar wel in fotostream milantje Muziek, foto & video 4 13-09-12 10:55
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album Berdientje01 Muziek, foto & video 2 14-03-12 21:29
Foto's verwijderen uit fotostream Elidb Muziek, foto & video 14 16-02-12 13:47
Hoe verwijder je de fotostream album op iPhone indien je deze foto's niet wil streame george2micheal Muziek, foto & video 16 13-12-11 13:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:48.