//

hoe kan ik zien hoveel mb ik in itunes op mijn pc heb staan (widows 7 pc) help aub

hoe kan ik zien hoveel mb ik in itunes op mijn pc heb staan (widows 7 pc) help aub discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik wil graag mijn muziekbestanden overzetten van mijn i tunes bibliotheek van mijn pc(windows 7) naar i tunes van mijn i pad 2 maar hoe ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-09-13, 11:23
Andre appel Andre appel is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Smile hoe kan ik zien hoveel mb ik in itunes op mijn pc heb staan (widows 7 pc) help aub

ik wil graag mijn muziekbestanden overzetten van mijn i tunes bibliotheek van mijn pc(windows 7) naar i tunes van mijn i pad 2 maar hoe kan ik zien hoeveel mb op mijn pc dit is voordat ik het ga overzetten graag advies of tips
m.vr.gr.
andre
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-09-13, 11:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is eigenlijk een basis Windowsfunctie, maar goed. Rechts klikken op de iTunes Media Map en dan op Eigenschappen klikken. Dit kan je ook doen in de onderliggende mappen.
  #3  
Oud 11-09-13, 12:02
Andre appel Andre appel is offline
 
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2013
Berichten: 3
Smile i tunes op windows pc

goed als ik dit in windows doe met eigenschappen krijg ik alleen te zien hoeveel het programma in beslag neemt op mijn pc maar niet hoeveel mb/gb muziek er op staat nu heb ik het gevonden je opent itunes op je windows pc en krijgt het itunes scherm klik op weergave en er rolt een scermpje uit klik opstatusbalk weergeven en je krijgt onderaan precies te zien hoeveel mb/gb muziek je hebt ook het aantal nummers en totale speeltijd word getoond(timosha bedankt voor je reactie) maar bovenstaande werkt voor mij beter hopenlijk hebben anderen met een windows pc met itunes hier ook wat aan,je kunt ook bij weergave zijbalk tonen aanzetten en dan krijg je een heel overzicht van speellijst en dergelijke zie maar je kunt beide functies op dezelfde manier ook weer uitzetten dan heet het statusbalk/zijbalk verbergen
m.vr.gr.
andre appel
  #4  
Oud 11-09-13, 12:10
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Dat is wel een heel lange zin.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe kan ik zien welke iPad ik heb? digibeet iPad algemeen 8 14-09-14 21:36
Hoe kan ik zien of ik de laatste versie software op mijn Atv2 heb ? ptje Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 12-11-12 21:11
hoe kan ik zien welke simlock ik heb ? yusufbozkurt iPhone algemeen 12 29-10-11 22:35
Hoe kan ik zien welke iPhone ik nou heb? xEVAx iPhone algemeen 3 14-08-10 18:19
HELP AUB > Enig idee hoe ik mijn registratiegegevens van mijn Iphone kan wijzigen? Mischa84 Archief 1 02-09-09 07:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:02.