//

Oudere foto's verwijderen/backuppen uit filmrol

Oudere foto's verwijderen/backuppen uit filmrol discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb bijna geen capaciteit meer op mijn iphone omdat mijn filmrol overvol staat met foto's. Alle foto's die ik ooit gemaakt hebt met ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-09-13, 20:54
daaf85's schermafbeelding
daaf85 daaf85 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 137
Standaard Oudere foto's verwijderen/backuppen uit filmrol

Hallo,

Ik heb bijna geen capaciteit meer op mijn iphone omdat mijn filmrol overvol staat met foto's. Alle foto's die ik ooit gemaakt hebt met alle iphones die ik gehad heb staan nog allemaal in deze filmrol (5.000 stuks)...

Hoe kan ik bijvoorbeeld de meeste foto's backuppen behalve de meest recente 200? En hoe zorg ik er voor dat alle oudere foto's uit mijn filmrol verdwijnen.

Kom hier graag achter en wil voorkomen dat ik zo mijn foto's kwijt raak.

Groet, David

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 september 2013 om 21:30 ----------

Inmiddels mijn eigen vraag toch kunnen beantwoorden. als je de iphone aansluit op de pc/imac opent zich automatisch de applicatie fotolader. daarin kun je alle foto's of een selectie importeren naar een gewenste map. je kunt dan aanvinken dat na het importeren de foto's ook verwijderd worden van de iphone.

hopelijk heeft iemand anders iets aan het bovenstaande antwoord!

@moderator: mag een slotje op wat mij betreft

Laatst gewijzigd door daaf85; 19-09-13 om 21:31.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-09-13, 17:45
wimada wimada is offline
 
• 12.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 62
Standaard

Hallo

Ik kopieer ze via de Filebrowser App naar me Airport Extreme waar op dit moment
een USB hub aanhangt met verschillende USB sticks !

Gaat als een speer en altijd genoeg space op me Iphone en Ipad nu !

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 september 2013 om 17:46 ----------

En diezelfde foto's zijn gewoon weer te openen via die App op je Phone En Pad !
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's uit filmrol verwijderen iphone5 smars iPhone algemeen 0 17-09-13 10:07
Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. blije appel Muziek, foto & video 1 30-05-12 12:02
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG MvdS Muziek, foto & video 1 15-05-12 21:04
Foto's verwijderen uit filmrol Peeeth Muziek, foto & video 4 19-12-11 09:32
Foto's verwijderen uit filmrol is anders dan voor de update Nevanda Muziek, foto & video 0 19-11-11 09:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:05.