//

Hoe krijg ik een gedownloade DVD op mijn ipad?

Hoe krijg ik een gedownloade DVD op mijn ipad? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) IK heb via Eweka een DVD gedownload. Nu heb ik een rits .IFO .VOB en .BUP files. In de windows media player kan ik zien ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-10-13, 21:41
MarietteAckermans MarietteAckermans is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 1
Standaard Hoe krijg ik een gedownloade DVD op mijn ipad?

IK heb via Eweka een DVD gedownload. Nu heb ik een rits .IFO .VOB en .BUP files. In de windows media player kan ik zien dat er 4 titels met ieder een aantal hoofdstukken staan maar hoe kan ik deze nu op mijn ipad krijgen? Ik heb één van de VOB files via handbrake omgezet maar dat is niet een volledige titel.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 09-10-13, 12:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarietteAckermans Bekijk bericht
IK heb via Eweka een DVD gedownload. Nu heb ik een rits .IFO .VOB en .BUP files. In de windows media player kan ik zien dat er 4 titels met ieder een aantal hoofdstukken staan maar hoe kan ik deze nu op mijn ipad krijgen? Ik heb één van de VOB files via handbrake omgezet maar dat is niet een volledige titel.
Het makkelijkste is dat je een film download in avi, dvix,xvid of mkv bestand en dan een app aanschaft op je iPad.
Zo steek je binnen de paar minuten al via itunes je film op je iPad, je hoeft dan ook niks te gaan omzetten ofzo, je hebt dat gedoe met handbrake niet nodig dan. Veel makkelijker ze .

Er zijn veel apps voor films af te spelen op de iPad, av player HD heeft wat problemen nu, mss deze best niet nemen nu. Maar er zijn veel andere degelijke apps. aceplayer of azul enz....
Altijd de reviews ook lezen, de recentere.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? Eyko Ringtones en Wallpapers 61 08-11-11 20:28
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? Nafets Archief 1 30-04-10 21:49
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? Lotje Muziek, foto & video 7 04-09-09 16:19
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? ferry01 Archief 3 31-03-09 16:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:55.