iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Hoe synchroniseren zonder te overschrijven? (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/1467-synchroniseren-zonder-overschrijven.html)

Marcel2007 26-10-07 15:04

Hoe synchroniseren zonder te overschrijven?
 
Elke keer als ik foto's wil uploaden naar mijn Iphone (dus mijn Iphone synchroniseer met mijn PC), dan overschrijft hij mijn foto's die ik er eerder op heb gezet.

Waarom en hoe is dit uit te schakelen?
Ik wil ze er gewoon BIJ zetten en niet dat de reeds eerder overgezette foto's er weer af gehaald worden.

Ik kan nergens vinden hoe dat werkt. Iemand een idee?

Maurice 26-10-07 15:58

In iTunes kun je aanklikken welke mappen er gesynchroniseerd moeten worden toch? Wanneer je één van die vinkjes uit zet zullen de foto's (in die map) ook gedelete worden. Laat dat vinkje dus altijd aan staan. Wanneer je dan nieuwe foto's in die map zet moet de iPhone dat automatisch zien en zal hij die foto's ook naar de iPhone toe sturen. Ik hoop dat je zoiets bedoelt?

Marcel2007 26-10-07 16:30

Klopt, dat bedoel ik.

In andere tabs in Itunes is dat ook geen probleem, maar bij Photos is dat wel een probleem. Het grote vak waar alles in staat en waar je dus alles aan of uit kunt vinken, is bij het tabblad Photos weliswaar zichtbaar, maar niet toegankelijk.

Hoe kan ik iets toevoegen aan dat vak?

Bij muziek lukt het me wel, maar bij photo niet.

Maurice 27-10-07 19:28

Misschien eerst een vinkje zetten bij: Foto's synchroniseren uit.?

Pedro 28-10-07 12:10

je moet een soort 'basis' map hebben.
in die map moet je dan mappen maken met de verschillende fotosets...
je kiest dan ook zogezegd die basismap in itunes en dan kunt je daarin aanduiden welke mappen he moet updaten

Marcel2007 29-10-07 10:02

En als ik dat vinkje dan uitzet, hoe voeg ik dan foto's toe aan mijn Ipod?
Ben benieuwd...

Pedro,

Dat had ik inderdaad ook al bedacht, maar omdat me dat zo onlogisch leek, kon ik me niet voorstellen dat dit de enige manier zou zijn.

En dat is dus ook mijn volgende vraag: Is dit werkelijk de enige manier om het te doen?

By the way, waarom kan ik wel muziek toevoegen zonder de oude items te wissen en niet bij foto's?

Marcel2007 29-10-07 11:30

Ik heb inmiddels ontdekt dat foto's synchroniseren alleen optimaal werkt al het vanuit de map Mijn Afbeeldingen wordt gedaan. Dan krijg ik toegang tot submappen.
Als ik een andere map selecteer, dan geeft hij de submappen wel aan, maar je kunt er niet op klikken.

Dat dat gebruikersonvriendelijk is, maakt verder niet uit voor de ontwikkelaars bij Apple. Dit had echt wel wat beter gekunt. Jammer hoor....

namastee 07-12-07 00:35

synchronisatie foto's
 
en hoe synchroniseer je foto's van je iphone naar je pc?

Vizual 22-01-08 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door namastee (Bericht 24660)
en hoe synchroniseer je foto's van je iphone naar je pc?

Wil ik ook wel weten. Groot nadeel dat je Itunes moet gebruiken. Is er geen andere software voor op windows om je Iphone te beheren.

mvg

schoutje 04-09-08 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vizual (Bericht 45689)
Wil ik ook wel weten. Groot nadeel dat je Itunes moet gebruiken. Is er geen andere software voor op windows om je Iphone te beheren.

mvg


Kan je ook losse foto's op de iphone zetten zonder dat je eerst een aparte map moet maken,daar de foto's inzetten die je wilt en dan syncen ?

ikkuh 27-09-08 11:50

Waar zijn mijn foto's die ik met mijn iphone heb gemaakt ik zie alleen een map verschijnen in Mijn afbeeldingen "iPod Photo Cache" daarin zitten weer mappen met F01, F02, F03... etc.

Tomares 06-08-10 18:53

Ik wil foto's toevoegen op mijn iPhone vanuit Mijn Afbeeldingen maar geen foto's kwijtraken die ik al op de iPhone heb staan. Een groot aantal daarvan zijn van de computer verwijderd naar een back-up schijf maar die wil ik wel houden op mijn telefoon.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:12.