iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Foto: Fotomappen naar computer verplaatsen (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/147145-fotomappen-naar-computer-verplaatsen.html)

Chan266 31-10-13 06:47

Fotomappen naar computer verplaatsen
 
Ik hoop dat ik mijn vraag zo duidelijk mogelijk gesteld krijg...

Ik heb op mijn ipad en iphone mappen staan met foto's daarin.
Deze mappen heb ik ooit een keer aangemaakt op de computer, zodat ik ze makkelijk kon synchroniseren met mijn apparaten.

Nu ben ik de mappen op mijn computer kwijt, maar heb ik ze nog wel op mijn ipad en iphone staan.

Is het mogelijk om de mappen compleet over te zetten naar de computer, en hoe?? Of een ander idee is natuurlijk ook welkom.

Thanks alvast!!

Guest-20180925190238 31-10-13 07:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 (Bericht 929896)
Is het mogelijk om de mappen compleet over te zetten naar de computer, en hoe?? Of een ander idee is natuurlijk ook welkom.

Met Photosync op de computer, iPhone en iPad zou dat kunnen lukken. Gesynchroniseerde foto's zijn echter niet de originele foto's maar foto's aangepast aan de resolutie van het iDevice. iTunes heeft dat tijdens de sync aangepast.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com

Chan266 31-10-13 15:38

Ik moet dus fotosync op de computer installeren ofzo?
Snap het niet zo eigenlijk :-(

Guest-20180925190238 31-10-13 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 (Bericht 930025)
Snap het niet zo eigenlijk :-(

Je moet Photosync op de computer installeren en op de iPad/iPhone. De rest wijst zich vanzelf.

Chan266 31-10-13 16:32

Oke maar fotosync moet je voor betalen 😬

Guest-20180925190238 31-10-13 16:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 (Bericht 930041)
Oke maar fotosync moet je voor betalen 😬

Dat zou best kunnen. Is dat een probleem?

Chan266 31-10-13 16:44

Als het echt werkt niet nee. Scheelt dat net niet duur is.

Nog maar even vraagje dan. Ik vind het werken met iTunes vervelend en doe heel veel met word en excel in Windows. Nu ik dus een ipad heb en een iphone wil ik toch eigenlijk mijn producten uitbereiding naar een MacBook. Is het veel werk om je echt te verdiepen in de office die op de Mac staat?

En gaat het synchronisreren van foto's/video's en muziek makkelijker tussen een Mac/ipad als van een Ipad/pc?

Guest-20180925190238 31-10-13 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 (Bericht 930044)
Is het veel werk om je echt te verdiepen in de office die op de Mac staat?

En gaat het synchronisreren van foto's/video's en muziek makkelijker tussen een Mac/ipad als van een Ipad/pc?

Als je met Microsoft Word, Excel en PowerPoint kan werken dan kan je ook met Pages, Numbers en Keynote werken.

De iPad/iPhone zijn veel beter in OS X geïntegreerd dan in Windows. Foto's beheren met iPhoto op een Mac is een fluitje van een cent. Fotostreams komen automatisch in iPhoto bijvoorbeeld. iPhoto maakt ook elke maand een gebeurtenis aan van de Fotostream van die maand. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Chan266 31-10-13 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 930048)
Als je met Microsoft Word, Excel en PowerPoint kan werken dan kan je ook met Pages, Numbers en Keynote werken.

De iPad/iPhone zijn veel beter in OS X geïntegreerd dan in Windows. Foto's beheren met iPhoto op een Mac is een fluitje van een cent. Fotostreams komen automatisch in iPhoto bijvoorbeeld. iPhoto maakt ook elke maand een gebeurtenis aan van de Fotostream van die maand. Om maar een paar voorbeelden te noemen.


Oke dank je wel, dat klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk. Ook even tituriols zitten kijken, maar zijn die programma's ook in het Nederlands of is bijna alles in het Engels? Ik stel nu misschien hele rare vragen, maar wil wel zeker weten dat ik goede aankopen doe ;-).

En als je mappen aanmaakt met bijvoorbeeld muziek en foto's op de MacBook, komen die dan ook zo op je ipad/iphone te staan, als je die mappen aanvinkt welke je overgezet wilt hebben.

Guest-20180925190238 31-10-13 21:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 (Bericht 930136)
Oke dank je wel, dat klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk. Ook even tituriols zitten kijken, maar zijn die programma's ook in het Nederlands of is bijna alles in het Engels?

Die programma's staan in de taal van het besturingssysteem (OS X). Kies jij Nederlands voor OS X dan staan die programma's in het Nederlands. Kies jij Russisch dan staan die programma's in het Russisch.

Citaat:

En als je mappen aanmaakt met bijvoorbeeld muziek en foto's op de MacBook, komen die dan ook zo op je ipad/iphone te staan, als je die mappen aanvinkt welke je overgezet wilt hebben.
Muziek komt in iTunes net zoals in Windows.

Foto's kan je synchroniseren uit mappen, dat is dan de Windows manier. Beter is het om de foto's in iPhoto te importeren en albums aan te maken. Dan kan je de foto's en/of albums uit de iPhoto bibliotheek met iTunes naar de iPhone/iPad synchroniseren.

Succes verder. :-)

dagmarort 18-03-14 16:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 930026)
Je moet Photosync op de computer installeren en op de iPad/iPhone. De rest wijst zich vanzelf.

Is er ook iets waar je niet voor hoeft te betalen?

Guest-20180925190238 18-03-14 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dagmarort (Bericht 953900)
Is er ook iets waar je niet voor hoeft te betalen?

Ik zou het niet weten. Zijn die paar Eurocentjes voor PhotoSync een onoverkomelijk probleem?

dagmarort 18-03-14 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 953903)
Ik zou het niet weten. Zijn die paar Eurocentjes voor PhotoSync een onoverkomelijk probleem?

Denk niet dat m'n ouders willen betalen :-[]


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:00.