//

Fotomappen naar computer verplaatsen

Fotomappen naar computer verplaatsen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hoop dat ik mijn vraag zo duidelijk mogelijk gesteld krijg... Ik heb op mijn ipad en iphone mappen staan met foto's daarin. Deze mappen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 31-10-13, 06:47
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard Fotomappen naar computer verplaatsen

Ik hoop dat ik mijn vraag zo duidelijk mogelijk gesteld krijg...

Ik heb op mijn ipad en iphone mappen staan met foto's daarin.
Deze mappen heb ik ooit een keer aangemaakt op de computer, zodat ik ze makkelijk kon synchroniseren met mijn apparaten.

Nu ben ik de mappen op mijn computer kwijt, maar heb ik ze nog wel op mijn ipad en iphone staan.

Is het mogelijk om de mappen compleet over te zetten naar de computer, en hoe?? Of een ander idee is natuurlijk ook welkom.

Thanks alvast!!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-10-13, 07:56
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Is het mogelijk om de mappen compleet over te zetten naar de computer, en hoe?? Of een ander idee is natuurlijk ook welkom.
Met Photosync op de computer, iPhone en iPad zou dat kunnen lukken. Gesynchroniseerde foto's zijn echter niet de originele foto's maar foto's aangepast aan de resolutie van het iDevice. iTunes heeft dat tijdens de sync aangepast.

Wirelessly transfer your photos & videos - www.photosync-app.com
  #3  
Oud 31-10-13, 15:38
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Ik moet dus fotosync op de computer installeren ofzo?
Snap het niet zo eigenlijk :-(
  #4  
Oud 31-10-13, 15:41
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Snap het niet zo eigenlijk :-(
Je moet Photosync op de computer installeren en op de iPad/iPhone. De rest wijst zich vanzelf.
  #5  
Oud 31-10-13, 16:32
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Oke maar fotosync moet je voor betalen 😬
  #6  
Oud 31-10-13, 16:35
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Oke maar fotosync moet je voor betalen 😬
Dat zou best kunnen. Is dat een probleem?
  #7  
Oud 31-10-13, 16:44
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Als het echt werkt niet nee. Scheelt dat net niet duur is.

Nog maar even vraagje dan. Ik vind het werken met iTunes vervelend en doe heel veel met word en excel in Windows. Nu ik dus een ipad heb en een iphone wil ik toch eigenlijk mijn producten uitbereiding naar een MacBook. Is het veel werk om je echt te verdiepen in de office die op de Mac staat?

En gaat het synchronisreren van foto's/video's en muziek makkelijker tussen een Mac/ipad als van een Ipad/pc?
  #8  
Oud 31-10-13, 16:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Is het veel werk om je echt te verdiepen in de office die op de Mac staat?

En gaat het synchronisreren van foto's/video's en muziek makkelijker tussen een Mac/ipad als van een Ipad/pc?
Als je met Microsoft Word, Excel en PowerPoint kan werken dan kan je ook met Pages, Numbers en Keynote werken.

De iPad/iPhone zijn veel beter in OS X geïntegreerd dan in Windows. Foto's beheren met iPhoto op een Mac is een fluitje van een cent. Fotostreams komen automatisch in iPhoto bijvoorbeeld. iPhoto maakt ook elke maand een gebeurtenis aan van de Fotostream van die maand. Om maar een paar voorbeelden te noemen.
  #9  
Oud 31-10-13, 20:55
Chan266 Chan266 is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2012
Berichten: 36
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Als je met Microsoft Word, Excel en PowerPoint kan werken dan kan je ook met Pages, Numbers en Keynote werken.

De iPad/iPhone zijn veel beter in OS X geïntegreerd dan in Windows. Foto's beheren met iPhoto op een Mac is een fluitje van een cent. Fotostreams komen automatisch in iPhoto bijvoorbeeld. iPhoto maakt ook elke maand een gebeurtenis aan van de Fotostream van die maand. Om maar een paar voorbeelden te noemen.

Oke dank je wel, dat klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk. Ook even tituriols zitten kijken, maar zijn die programma's ook in het Nederlands of is bijna alles in het Engels? Ik stel nu misschien hele rare vragen, maar wil wel zeker weten dat ik goede aankopen doe ;-).

En als je mappen aanmaakt met bijvoorbeeld muziek en foto's op de MacBook, komen die dan ook zo op je ipad/iphone te staan, als je die mappen aanvinkt welke je overgezet wilt hebben.
  #10  
Oud 31-10-13, 21:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chan266 Bekijk bericht
Oke dank je wel, dat klinkt allemaal wel heel aantrekkelijk. Ook even tituriols zitten kijken, maar zijn die programma's ook in het Nederlands of is bijna alles in het Engels?
Die programma's staan in de taal van het besturingssysteem (OS X). Kies jij Nederlands voor OS X dan staan die programma's in het Nederlands. Kies jij Russisch dan staan die programma's in het Russisch.

Citaat:
En als je mappen aanmaakt met bijvoorbeeld muziek en foto's op de MacBook, komen die dan ook zo op je ipad/iphone te staan, als je die mappen aanvinkt welke je overgezet wilt hebben.
Muziek komt in iTunes net zoals in Windows.

Foto's kan je synchroniseren uit mappen, dat is dan de Windows manier. Beter is het om de foto's in iPhoto te importeren en albums aan te maken. Dan kan je de foto's en/of albums uit de iPhoto bibliotheek met iTunes naar de iPhone/iPad synchroniseren.

Succes verder.
  #11  
Oud 18-03-14, 16:36
dagmarort dagmarort is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Je moet Photosync op de computer installeren en op de iPad/iPhone. De rest wijst zich vanzelf.
Is er ook iets waar je niet voor hoeft te betalen?
  #12  
Oud 18-03-14, 17:03
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dagmarort Bekijk bericht
Is er ook iets waar je niet voor hoeft te betalen?
Ik zou het niet weten. Zijn die paar Eurocentjes voor PhotoSync een onoverkomelijk probleem?
  #13  
Oud 18-03-14, 20:36
dagmarort dagmarort is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2014
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik zou het niet weten. Zijn die paar Eurocentjes voor PhotoSync een onoverkomelijk probleem?
Denk niet dat m'n ouders willen betalen :-[]
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto verplaatsen naar aparte map Herbieferbie iPad Apps 2 02-01-14 18:26
Icon badges verplaatsen naar links? Josser Jailbreak apps en thema's 2 29-01-12 00:35
Foto's verplaatsen naar pc jeen66 Muziek, foto & video 0 01-03-11 22:02
Contactpersonen verplaatsen naar andere groep Nilles iPhone algemeen 0 22-10-10 14:07
[1.1.1] Iconen verplaatsen naar 2de summerboard MP3-junky Unlock [archief] 5 09-12-07 18:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:22.