//

You Tube filmpjes spelen niet af op juiste moment

You Tube filmpjes spelen niet af op juiste moment discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Soms krijg ik YouTube filmpjes via mail waarbij vanaf een bepaald moment het filmpje moet afspelen, bijvoorbeeld vanaf 1.34. Wanneer ik dat filmpje open ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-11-13, 09:16
Koockaburra Koockaburra is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2013
Locatie: Groningen
Berichten: 30
Standaard You Tube filmpjes spelen niet af op juiste moment

Hoi,

Soms krijg ik YouTube filmpjes via mail waarbij vanaf een bepaald moment het filmpje moet afspelen, bijvoorbeeld vanaf 1.34. Wanneer ik dat filmpje open op de laptop, begint ie inderdaad keurig op 1 minuut en 34 seconden af te spelen. Maar wanneer ik ditzelfde filmpje met mijn iPhone wil afspelen en dezelfde link open, begint het te spelen vanaf het begin en niet vanaf 1.34.

Ik dacht eerst dat het aan de instellingen van mijn telefoon lag, maar op de iPhone van mijn moeder hetzelfde geval.

Iemand idee waarom dit zo is en of er misschien bij instellingen toch iets is dat ik over het hoofd heb gezien?

Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Krijg geen You Tube filmpjes in My Artists. jbindels iPhone algemeen 0 08-07-11 14:16
Filmpjes opsturen naar You Tube werkt niet bootsy iPad algemeen 0 30-11-10 20:14
Filmpjes Youtube spelen niet af evdijk iPhone algemeen 1 11-12-09 21:50
mijn youtube en mxtube filmpjes spelen niet meer af bafke85 iPhone algemeen 0 25-04-08 02:09
Video: Filmpjes spelen niet volledig af blaugrana Muziek, foto & video 5 11-04-08 17:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:09.