(GRATIS) Mijn nieuwe iphone TRIX.. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Sultan Kan hem nu zo snel even niet vinden, maar zoals ik ze van de site Free Iphone Tricks afgehaald heb. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Ik zal eens registeren op die site en kijke of het bij mij werkt. Zal later mijn bevinding(en) posten. Laatst gewijzigd door macfreaker; 26-11-08 om 22:32. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
hoi guys..
file die je zou krijgen van de site is Zip file..dus moet eerst altijd extracten om de inhoud te openen..(ik weet niet hoe je dat noemt in het nederlands.. ) ..zoek even een gratis zip programa op google..7zip,.winzip,.winrar..of wat dan ook.. daarna kan je de file openen...normaal gezproken, krijg je 2 bestanden, een mp4 en een jpg(plaatje) , die mp4 moet je helemaal in itunes gooien..en sync met je iphone.. sucess en veel plezier.. Code:
www.iphonemagics.com Laatst gewijzigd door freemanfunky; 01-03-09 om 01:18. |
|
|||
|
|||
Geweldig dit, hartstikke bedankt!
|
|
||||
|
||||
leuk gedaan leuk gedaan maar even een vraagje he!
hoe kom je aan die msn app..
|
||||
|
||||
ik kom niet meer op de site iphonetricks staat al sinds dagen "under construction"
|
|
||||
|
||||
Citaat:
ik ben nu bezig met updaten en verbeteren van een nieuwe site.. je kunt eventueel al die trukjes op mijn nieuw site hieronder Code:
www.iphonemagics.com |
Labels |
freemanfunky, hottrix, iphone, magic, trick |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe iPhone + nieuwe versie windows...hoe krijg ik mijn reservekopie er weer op? | cynnie13 | iTunes | 5 | 13-12-10 09:11 |
Mijn betaalde apps gratis op andere iphone? | zimmie | iPhone Apps | 3 | 25-06-10 15:23 |
HELP hoe maak ik mijn iphone gratis simlockvrij | immanuel01 | Archief | 5 | 22-04-10 09:56 |
Gratis Wi-Fi, maar is mijn iphone dan beveiligd? | marlieswessels | Wi-Fi | 15 | 25-03-09 19:15 |
hudson trix | Dualcore | iPhone algemeen | 9 | 01-06-08 19:45 |
|
|