//

Copyright in M4A krijgen

Copyright in M4A krijgen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik hou van een geordende iTunes bibliotheek wat betreft muziek, en wanneer ik muziek download uit de iTunes Store vind ik het ook fijn wanneer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-03-14, 20:54
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard Copyright in M4A krijgen

Ik hou van een geordende iTunes bibliotheek wat betreft muziek, en wanneer ik muziek download uit de iTunes Store vind ik het ook fijn wanneer er een copyright melding onder staat. Zie afbeelding hieronder om te zien wat ik bedoel

iTunes copyright.png

Je ziet onder de albumnaam de tekst '(p) 2013 Epic Records, a division of Sony Music Entertainment staan. Dit staat ook altijd in de iTunes Store bij (voor zover ik weet), elk nummer:

iTunes copyright2.png

Ik nam altijd aan dat wanneer je een liedje koopt in de iTunes Store dat er een copyright berichtje onder komt, zoals bij de eerste screen. Alleen heb ik onlangs drie nummers gekocht, waar dit raar genoeg niet het geval is

itunes1.png itunes2.png itunes3.png

Ook staat er, normaal wanneer je een nummer hebt aangeschaft, een rijtje met informatie:
itunes4.png
Normaal staat hier altijd ook nog het Apple ID tussen waarmee dit nummer is aangeschaft. Dit ontbreekt dus bij de nummers waar ook de copyrightinformatie niet bijstaat.
Dus is er iets wat ik fout doe, wat ik niet aangevinkt heb? M.a.w., hoe krijg ik de copyrightinformatie erbij.

Dit kan een rare vraag zijn maar ik vind het bepaald storend
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-03-14, 21:09
Jesperrr Jesperrr is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 12
Standaard

Ik heb het antwoord zelf al uitgevogeld. Ligt aan iTunes, maar wanneer je het aangeschafte nummer verwijdert uit je bibliotheek en verbergt in iCloud en dan opnieuw downloadt zou die het na een paar keer moeten doen, wat voor mij werkte.
  #3  
Oud 18-03-14, 22:04
DaveFlash DaveFlash is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Emmeloord
Berichten: 4
Stuur een bericht via Yahoo naar DaveFlash
Standaard

Ik gebruik hiervoor het gratis tooltje Subler, eigenlijk bedoeld om ondertiteling aan films/series toe te voegen maar is ook verassend goed in het aanpassen van de metadata, ook voor iTunes muziek bestanden. Daarnaast kun je er filmposters aan je films toevoegen of andere thumbnails. ook kun je, met een klein beetje oefening, je audio track uit je video halen en apart opslaan, of viceversa.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Muziek in m4a, problemen iPhoneAlot iTunes 1 07-12-13 15:27
Gebruik van PDF - copyright (LEGO) guided tours Ontwikkelen voor iOS 1 11-10-10 10:54
M4a extensie veranderen naar M4r simbo Archief 4 03-03-10 21:00
Mac OS X: M4a coverteren naar Mp3 Sjaak de Bollenboer iTunes 10 06-01-09 17:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:40.