//

Live ordenen foto's

Live ordenen foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Heren goedemiddag, Op mijn werk heb ik een leuk project opgepakt waar ik jullie hulp bij nodig heb. De situatie is als volgt; Wij maken ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-04-14, 18:10
nielzr6 nielzr6 is offline
• iOS 7.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 19
Standaard Live ordenen foto's

Heren goedemiddag,

Op mijn werk heb ik een leuk project opgepakt waar ik jullie hulp bij nodig heb.

De situatie is als volgt; Wij maken elk uur foto's van een groep mensen, deze foto's krijgen de mensen afgedrukt mee als ze naar huis gaan.
Dit gaat op dit moment allemaal handmatig, dit is behoorlijk foutgevoelig door het grote aantal handelingen.

Graag zou ik het e.e.a. automatiseren.

stap 1. Foto maken
stap 2. Automatisch via Wi-Fi verzenden naar een computer, hiervoor heb ik de eye-fi oplossing gekozen. Wellicht in de toekomst een Wi-Fi camera aanschaffen.
stap 3. Deze foto's komen automatisch binnen op een mac mini.
stap 4. De foto's moeten automatisch op tijd en datum worden gesorteerd. Bijvoorbeeld alle foto's die op 2-4-2014 tussen 14.00-15.00 gemaakt zijn in 1 map, de foto's die tussen 15.00-16.00 gemaakt zijn weer in een ander mapje. Zo wil ik uiteindelijk de volgende structuur krijgen.

2014
1-2-2014
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
2-2-2014
11.00-12.00
12.00-13.00
14.00-15.00
3-3-2014
etc.

Jullie begrijpen het al. Voor deze oplossing ben ik nog zoekende, wie kan mij op weg helpen.

stap 5. 1 medewerker benadert vanaf haar eigen windows pc de mac mini via vnc o.i.d. en print het aantal foto's uit wat nodig is.

Alvast bedankt voor het meedenken, suggesties zijn meer dan welkom en vooral voor het ordenen ben ik nog opzoek naar een geschikt programma.

gr Niels
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's in folder op datum ordenen 800 Muziek, foto & video 0 07-12-11 21:54
Windows: Ibooks ordenen Neptunus iTunes 1 17-04-11 12:11
Ordenen contactpersonen Chelleke iPhone algemeen 1 04-12-10 01:04
contacten ordenen - devercamme Jailbreak apps en thema's 4 02-06-10 19:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:24.