//

iphone muziek afspelen auto toyota corolla verso 2008

iphone muziek afspelen auto toyota corolla verso 2008 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb in mijn toytoa een usb aansluiting gemaakt en daar speel ik nu via een usb stik muziek af. Nu zou ik graag via ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-09-14, 15:16
kimielco kimielco is offline
 
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 23
Standaard iphone muziek afspelen auto toyota corolla verso 2008

ik heb in mijn toytoa een usb aansluiting gemaakt en daar speel ik nu via een usb stik muziek af.

Nu zou ik graag via mijn iphone muziek afspelen. Wanneer ik de iphone aansluit via de usb kabel hoor ik wel muziek afspelen maar niet via mijn boxen uit de auto maar van de iphone.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen.

Het is standaard toyot radio cd speler waar ik zelf een usb aansluiting aan heb gesloten op de aux ingang van de radio.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-09-14, 15:21
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kimielco Bekijk bericht
iWanneer ik de iphone aansluit via de usb kabel hoor ik wel muziek afspelen maar niet via mijn boxen uit de auto maar van de iphone.
Een iPhone is geen USB-stick geformatteerd in FAT32. Het bestandssysteem van de iPhone is HFS+. De muziek op de iPhone staat ook niet in de root van het bestandssysteem zoals op een USB-stick. Het HFS+ bestandssysteem wordt door de meeste autoradio's niet herkend.

Misschien kan je van headset-aansluiting op de iPhone een verbinding maken naar de AUX-aansluiting van de auto.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek van iPad afspelen in auto haepie iPad accessoires en onderdelen 1 07-07-11 11:21
uitvallen muziek bij afspelen in de auto dave40 Muziek, foto & video 9 19-11-10 14:34
Muziek: Auto oplader & muziek afspelen StephenHunter Muziek, foto & video 0 16-06-10 21:04
Muziek: Iphone muziek afspelen in de auto Bazzzg Muziek, foto & video 5 09-06-10 11:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:29.