//

Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg'

Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg' discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik loop al een tijdje ergens tegenaan en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ik heb een tijd geleden mijn Iphone 4S ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 25-09-14, 15:09
DorineK DorineK is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Unhappy Mijn telefoon geeft foto's aan maar deze zijn 'leeg'

Hallo allemaal,

Ik loop al een tijdje ergens tegenaan en hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen. Ik heb een tijd geleden mijn Iphone 4S in moeten ruilen. Hij werd opgehaald, alleen bedacht ik me een paar minuten vantevoren dat het misschien wel slim was om mijn foto's synchroniseren aan mijn Itunes zodat ik deze niet kwijtraakte. Vervolgens kwam die man ineens heel snel, waardoor ik het synchroniseren af moest breken. Verder niks aan de hand, paar weken later een nieuwe Iphone 4S. Alleen sinds die tijd geeft mijn telefoon aan dat ik iets van 1.500 foto's in mijn filmrol heb staan, terwijl er in werkelijkheid maar een stuk of 500 opstaan, en de rest 'lege' foto's zijn die ik niet laden en ook niet kan verwijderen. Maar het lijkt er dus wel op dat die foto's wel mb's gebruiken, terwijl ik ze dus niet zie en dat is het probleem.
Weet iemand wat hier aan de hand is? Ik denk dat het iets te maken heeft met het afbreken van synchroniseren maar weet niet wat ik eraan kan doen..
Herstellen naar fabrieksinstellingen durf ik nu niet omdat Itunes aangeeft dan IoS8 te gaan installeren, terwijl ik dat niet aandurf op mijn Iphone 4s.

Kan iemand me helpen aub?
Bij voorbaat dank!

Groetjes Dorine
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-10-14, 01:38
DorineK DorineK is offline
• iOS 7.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2014
Berichten: 2
Standaard

Niemand???
  #3  
Oud 06-10-14, 03:47
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Ik vrees inderdaad dat het met het afbreken van de synchronisatie is misgegaan. En dat er een fout in de reservekopie zit.

Bedoel je trouwens niet dat je de foto's geïmporteerd had ipv gesynchroniseerd? Dat laatste veronderstelt nl dat de foto's al in een map op je computer staan.

In dat geval kun je wel op je iPhone 'wis alle inhoud en instellingen doen' om te herstellen naar je huidige iOS (dacht ik toch - kan iemand dit bevestigen?) en kun je daarna opnieuw proberen je iPhone als nieuw toestel in te stellen én om de foto's vervolgens weer te synchroniseren.
Reageren

Labels
foto, leeg, niet verwijderbaar



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone: Filmrol geeft 2.7 GB aan maar Filmrol is leeg Dylan Jailbreak 8 16-03-14 16:22
Mijn inbox is leeg maar app geeft 842 ongelezen mails aan Dany G iPhone algemeen 8 20-11-13 21:52
De balk in iTunes geeft veel meer foto's aan dan echt op mijn iPhone staan? JustKarin iTunes 6 02-05-13 23:33
Home button werkt niet meer! en battery is leeg maar geeft een stekker en bliksem aan ryansch iPhone algemeen 2 07-09-10 01:08
iTunes geeft app updates aan, maar die zijn er niet Shorty007 Archief 3 10-09-09 12:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.