//

Video Editor tool

Video Editor tool discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik weet niet of ik hier voor deze vraag terecht kan, maar ik zoek een Video Editor tool liefst voor Windows en indien mogelijk niet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-14, 18:31
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Video Editor tool

Ik weet niet of ik hier voor deze vraag terecht kan, maar ik zoek een Video Editor tool liefst voor Windows en indien mogelijk niet te duur of free. Het hoeft niet echt een super professioneel ding te zijn hoor, want anders zal het me veel te veel tijd nemen om ermee overweg te kunnen. Ik heb namelijk wat korte filmpjes gemaakt op verlof met men iPad en zou deze graag tot een geheel willen verwerken. Dus ik denk met functies zoals waarbij je video's kan bewerken, knippen, plakken, tekst of titels en muziek erbij plaatsen enz. moet ik er wel uitkomen. Waarschijnlijk zijn er wel apps voor iPad, (zoals iMove denk ik) die dit ook kunnen maar ik denk dat zoiets eenvoudiger is om op een PC te doen, zo niet lees ik het hier graag.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-14, 18:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

De standaard Windows Movie Maker?
  #3  
Oud 28-09-14, 19:04
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Thx voor de tip. Ik ken dit niet maar ga het straks of morgen eens nakijken.
Als er nog andere suggesties zijn, lees ik die ook graag hoor.

Mvg, Vic
  #4  
Oud 01-10-14, 11:03
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Al een avond of 2 mee aan het proberen een en ander onder de knie te krijgen, en ik moet zeggen het begint me al aardig te lukken. Misschien kom ik er binnen kort wel achter dat de mogelijkheden te beperkt zijn, maar in eerste instantie lijkt het me voldoende te kunnen voor wat ik wil doen. Wat ik wel vindt, maar misschien ligt dit ook wel een beetje aan men pc, maar het opslaan van een filmpje neemt toch betrekkelijk wat tijd in beslag.

Maar alleszins bedankt voor de tip.
Mvg, Vic
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Video editor voor ipad ? Bhola iPad algemeen 5 22-12-10 20:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:50.