//

480x320 bij DVDFab

480x320 bij DVDFab discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hi mensen, Ik gebruik voor het omzetten van dvd's in mp4 bestanden het programma DVDfab. Nu zit daar al een standaard profiel in voor ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 12-07-08, 14:36
lluuk lluuk is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 18
Standaard 480x320 bij DVDFab

hi mensen,
Ik gebruik voor het omzetten van dvd's in mp4 bestanden het programma DVDfab. Nu zit daar al een standaard profiel in voor ipod (niet iphone), maar dan zet hij hem niet om in de resolutie 480x320. Bij instellingen staat ook een hele lijst resoluties, maar niet deze 480x320. Kan ik ergens deze resolutie kiezen? Zo niet, welke selecteren jullie voor het beste resultaat?
Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, maar kon geen bevredigend antwoord vinden.
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 12-07-08, 15:07
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Als je Handbrake gebruikt (Mac én Windows) heb je nergens last van. DVD Decrypter voor het rippen naar je computer en daarna Videora iPhone Converter werkt ook prima.

Succes. Je eigenlijke vraag kan ik helaas niet beantwoorden!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's roteren ongewenst bij presentatie-niet bij kantelen iPad us ABKtje iPad algemeen 6 05-05-14 08:11
iphone staat vast bij elke reboot bij apple logo LoveFire096 iPhone algemeen 3 01-03-11 23:08
fring problemen (hulp); handig bij kijken bij baby marco_sire Archief 1 26-08-10 08:57
Wi-Fi werkt bij de ene iPhone wel en bij de andere niet RRed Archief 0 24-10-07 11:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.