//

Foto's kwijt na oudere back-up opgehaald te hebben?

Foto's kwijt na oudere back-up opgehaald te hebben? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren claimde mijn vrouw dat ze heleboel notities op haar iPhone kwijt was. Ik heb ook niet verder gekeken dan mijn neus lang was , ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-11-14, 13:49
phyruz phyruz is offline
• iOS 9.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 13
Standaard Foto's kwijt na oudere back-up opgehaald te hebben?

Gisteren claimde mijn vrouw dat ze heleboel notities op haar iPhone kwijt was.
Ik heb ook niet verder gekeken dan mijn neus lang was , sorry en dacht idd dat er een boel notities verdwenen waren.
Want als ik verder had gekeken, had ik moeten zien dat ze in d'r verkeerde account zat te kijken. Je hebt, alle notities, Op mijn iPhone en icloud, maar zij had er nog één, welke weet ik niet meer, en daar stonden er maar een paar.

Nu had ik in mei 2014 eens een keer een back-up gemaakt van haar gsm :-(
Deze heb ik dus nu op haar iPhone terug gezet.
Maar nu is ze ook ineens veel foto's van haar kwijt.
Zijn deze nog ergens terug te vinden? Ik vind het raar dat foto's verdwijnen van haar gsm alleen omdat je een oudere back-up pakt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-11-14, 13:53
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door phyruz Bekijk bericht
Ik vind het raar dat foto's verdwijnen van haar gsm alleen omdat je een oudere back-up pakt.
Zo raar is dat niet. Als je een backup van mei 2014 teruggezet wordt alle niet gesynchroniseerde data teruggezet naar de toestand van mei 2014. Dat is inherent aan het terugzetten van een backup.
Reageren

Labels
back-up, foto's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
oudere back-up bekijken hermanjohan iCloud 2 14-01-13 14:24
Goede Back up Iphone 4 kwijt op computer klein1976 iPhone algemeen 0 03-01-13 09:18
iPod touch: iPhone is alle basis apps kwijt na back up herstellen Spiration Jailbreak 2 07-09-12 09:41

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:58.