//

beeld en geluid niet synchroon

beeld en geluid niet synchroon discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, ik heb een zelfgemaakte video (met Panasonic HX-WA30 met Lexar 32Gb SDHC 200x (10))vanaf de SD-kaart geïmporteerd in iMovie. Daarna ben ik de film ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-12-14, 11:36
Goofy63jr Goofy63jr is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2014
Locatie: Zoetermeer
Berichten: 9
Smile beeld en geluid niet synchroon

Beste,
ik heb een zelfgemaakte video (met Panasonic HX-WA30 met Lexar 32Gb SDHC 200x (10))vanaf de SD-kaart geïmporteerd in iMovie.
Daarna ben ik de film gaan monteren (slechte stukken eruit, titels erbij, teksten erbij, een aantal wipes erbij) Na montage gerenderd en opgeslagen in iMovie- theater. Als ik de video vanuit iMovie-theater afspeel zijn beeld en geluid synchroon. Daarna heb ik, vanuit de bibliotheek een bestand gemaakt op een harde schijf. Wanneer ik nu dat bestand afspeel, komt het geluid ca. 2 sec. eerder dan het beeld. Ik heb er geen verklaring voor. Wie wel?
Ik hoor het ontzettend graag. Goofy
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geluid loopt niet synchroon met beeld Evheug iPhone algemeen 0 20-08-12 18:58
Ondertiteling niet synchroon met film Damys4 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 13 17-03-12 09:57
ical en icloud niet synchroon jerkar iCloud 2 25-10-11 11:57
IPhone geen beeld, wel geluid, reset werkt niet Jano1009 iPhone algemeen 3 01-08-11 13:52

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:48.