//

Streamen via AirportTimeCapsule

Streamen via AirportTimeCapsule discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Onlangs heb ik een AirportTimeCapsule aangeschaft en op de AppleTV aangesloten. Ik heb Yosemite op mijn MacBookPro staan en alles is op elkaar aangesloten. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 29-12-14, 20:03
MarnixW MarnixW is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Dronten
Berichten: 1
Stuur een bericht via Instant Messenger naar MarnixW Stuur een bericht via MSN naar MarnixW
Standaard Streamen via AirportTimeCapsule

Onlangs heb ik een AirportTimeCapsule aangeschaft en op de AppleTV aangesloten. Ik heb Yosemite op mijn MacBookPro staan en alles is op elkaar aangesloten. Nu wil ik mijn CD’s via iTunes op de ATC zetten als muziekserver, zodat ik via apple TV mijn muziek kan afspelen dmv een app als Remote bv. Hierover heb ik een paar vragen.
1. Hoe krijg in mijn ingevoerde CD’s naar de ATC?
2. Hoe kan ik via mijn iPhone de muziek die nu op de ATC staat via appleTV afspelen? Dan bedoel ik niet via Airplay maar via de Remote app.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 29-12-14, 20:09
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnixW Bekijk bericht
Nu wil ik mijn CD’s via iTunes op de ATC zetten als muziekserver...
Een Time Capsule kan niet functioneren als "muziekserver". Als je die CD"s op de TC zet als iTunes bibliotheek zal nog altijd iTunes op de een of andere computer moeten draaien.

Citaat:
Hoe kan ik via mijn iPhone de muziek die nu op de ATC staat via appleTV afspelen? Dan bedoel ik niet via Airplay maar via de Remote app.
Dat is niet mogelijk op een Apple TV zonder jailbreak. Met een jailbreak kan je bv. Infuse gebruiken op de Apple TV.
  #3  
Oud 31-12-14, 16:32
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MarnixW Bekijk bericht
Nu wil ik mijn CD’s via iTunes op de ATC zetten als muziekserver, zodat ik via apple TV mijn muziek kan afspelen dmv een app als Remote bv.
In plaats van een Time Capsule had je beter een Synology NAS voor dat doel kunnen aanschaffen.

https://www.synology.com/nl-nl/knowl.../tutorials/522
Reageren

Labels
appletv3, itunes server, streaming audio



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's streamen maltje iCloud 0 04-08-12 14:09
Spotify streamen tm1001 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 31 11-06-12 06:01
Geluid Streamen Lebabel1 iPhone algemeen 2 08-12-10 15:55
WK streamen Casartelli iPhone Apps 9 22-06-10 09:20
Video: streamen j biggie Muziek, foto & video 0 16-10-09 01:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:24.