//

hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen?

hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipod classic 160gb met aardig wat muziek erop. een tijdje geleden werd het zoveel dat er meer muziek op mijn ipod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-02-15, 21:57
emielgruter emielgruter is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2015
Berichten: 1
Standaard hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen?

Hallo,

Ik heb een ipod classic 160gb met aardig wat muziek erop. een tijdje geleden werd het zoveel dat er meer muziek op mijn ipod stond dan op mijn macbook past, omdat ik daar ook veel andere dingen op heb staan. toen heb ik alle muziek van mij macbook op een externe harde schijf gezet.
maar toen ik toen een paar nieuwe albums op mijn ipod wilde zetten, stonden na de synchronisatie alleen die nieuwe albums er op.
mijn vraag: hoe kan ik nieuwe muziek op mijn ipod zetten, en de oude muziek behouden terwijl de oude muziek niet meer op mijn computer staat?

Alvast bedankt!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-02-15, 02:48
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Alle muziek op die externe schijf zetten en die in iTunes als locatie aanwijzen. Dat zou moeten werken.
  #3  
Oud 22-02-15, 11:21
PieterEhv PieterEhv is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2014
Locatie: Eindhoven
Berichten: 113
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door emielgruter Bekijk bericht
maar toen ik toen een paar nieuwe albums op mijn ipod wilde zetten, stonden na de synchronisatie alleen die nieuwe albums er op.
Dit effect krijg je als je het wijzigen van je muziekmap probeert te doen door zelf de lokatie aan te passen in de iTunes voorkeuren. Dat is daarom ook niet de juiste manier.

Als je je iTunes muziek wilt verplaatsen van de interne schijf naar een externe schijf:
- sluit iTunes af
- maak een kopie van de gehele iTunes map naar de externe schijf
- start iTunes op, en hou de alt/option toets ingedrukt
- kies de optie om een bestaande iTunes Library te selecteren
- selecteer het iTunes Library bestand op de externe schijf
- dit hoef je slechts éénmalig te doen; iTunes zal voortaan de lokatie op de externe schijf gebruiken, ook als je nieuwe muziek toevoegt.
Reageren

Labels
externe harde schijf, ipod classic, itunes, synchoniseren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: Hoe zet ik muziek van ipod nano (7th gen) gratis op mac jordymr Muziek, foto & video 5 25-04-14 07:06
Muziek: hoe zet ik muziek op mijn iphone romarome Muziek, foto & video 14 09-01-13 17:03
Mac OS X: Hoe zet ik muziek van mijn iPad &iphone naar mijn itunes op nieuwe Mac Poupoulossos iTunes 1 24-12-11 13:48
Hoe zet ik adressen van oude telefoon in mijn nieuwe G4 zonder iTunes? Talliebally iTunes 2 24-11-10 11:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:59.