//

Fotos delen met zelfgekozen titel en volgorde lukt niet

Fotos delen met zelfgekozen titel en volgorde lukt niet discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn Mac heb ik al mijn foto's in IPhoto voorzien van een onderschrift ( titel ) en indeling. Ik vind dat handig als je ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-02-15, 12:34
sloeper sloeper is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Berichten: 3
Standaard Fotos delen met zelfgekozen titel en volgorde lukt niet

Op mijn Mac heb ik al mijn foto's in IPhoto voorzien van een onderschrift ( titel ) en indeling. Ik vind dat handig als je foto's deelt met mensen. Zij weten dan wie er op een foto staat, waar de foto is genomen en wanneer. Deze week ben ik begonnen om diverse albums te delen. Tot mijn verwondering ontbreken de beschrijvingen van de foto's die ik heb gedeeld alsmede de door mij gekozen volgorde. Dat was geen leuke ontdekking. Naar mijn beste vermogen heb ik alles uitgeprobeerd om dit euvel te verhelpen, maar tevergeefs. Vraag: herkent iemand mijn probleem en is het te verhelpen. Ik gebruik Yosemite.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Beste iphone app om fotos te delen met ipad scoop1 iPhone Apps 12 21-01-12 09:06
Foto: fotos op computer zetten lukt niet rubenowns Muziek, foto & video 9 30-06-11 03:26
Mac OS X: gebeurtenissen iphone in alfabetische volgorde zetten lukt niet heli53 iTunes 0 26-02-11 11:58
Windows: Probleem met iTunes nummers spelen niet meer op volgorde maurice1991 iTunes 0 26-08-10 22:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:25.