//

iPhone geeft veel hoger aantal foto's dan aanwezig

iPhone geeft veel hoger aantal foto's dan aanwezig discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Volgens de instellingen staan er ruim 1300 foto's op mijn iPhone, in werkelijkheid zijn het er 1000 minder. Ruim 4gig lijkt mij ook niet realistisch ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-04-15, 18:23
Ruben80 Ruben80 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 5
Standaard iPhone geeft veel hoger aantal foto's dan aanwezig

Volgens de instellingen staan er ruim 1300 foto's op mijn iPhone, in werkelijkheid zijn het er 1000 minder. Ruim 4gig lijkt mij ook niet realistisch met zo'n 300 foto's. Zojuist een groot aantal gewist maar weinig verschil in vrij geheugen. Iemand suggesties waardoor dit veroorzaakt wordt en hoe op te lossen?!
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-04-15, 03:07
Vercamer's schermafbeelding
Vercamer Vercamer is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Locatie: Houthulst
Berichten: 62
Standaard

Mss dat je met heel wat bursts zit? Als je blijft als je een foto neemt neemt die bursts. Dan zit je al snel aan enkel tientallen fotos terwijl je maar een (de beste) ziet.
  #3  
Oud 05-04-15, 03:17
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Eens de fotos die je zeker wil hebbe eerst al eens op een usb stick of externe schijf ook al zetten eerst, voor de zekerheid, dan kan je eens de boel wissen via de instellingen enz...
Ik heb er helaas zelf te weinig ervaring mee. Als ik zoiets tege kom dan test ik veel zaken uit maar neem dan wel risico's de fotos foetsie zijn, daarmee ik zeg zorg ze zeker elders nog opstaan zodat je ze er nadien terug kan opzette en in de cloud kan steken enz...

Je kan ook altijd Apple zelf contacteren, ik meende dat ik dit via mail had gedaan, dan hadden we een uur en dag afgsproken wanneer ze konden bellen enz... Zo heb ik toen het probleem die ik had kunnen oplossen. Tis maar een idee voor het geval er hier u niemand kan helpen. .
  #4  
Oud 05-04-15, 08:26
Ruben80 Ruben80 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2015
Berichten: 5
Standaard

De status is inmiddels 775 foto's terwijl het er daadwerkelijk 330 zijn. Burstmodus gebruik ik niet. Kan het zijn dat het foto's zijn die op bv Twitter en Instagram zijn geplaatst en ergens 'verstopt' zijn opgeslagen?!
  #5  
Oud 05-04-15, 15:30
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik kan u helaas niet helpen.
Je kan altijd doen wat ik in m'n andere post heb gezegd.

In de topic algemeen zou je je u topic mss eens moeten plaatsen, ik denk je daar mss meer kans zal maken op reacties.
Hier is het wat dood zoals je wel zelf kan zien.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
De balk in iTunes geeft veel meer foto's aan dan echt op mijn iPhone staan? JustKarin iTunes 6 02-05-13 22:33
Als ik een foto maak en dan verzenden doe, geeft die GEEN Facebook aan. charlottevdijk iPhone algemeen 2 15-08-12 08:28
Iphone 3G 8gb update hoger dan 4.2.1 Skfoor iPhone algemeen 36 10-01-12 17:44
'Aantal tekens', dan 160 en dan weer 70 Londonforever iPhone algemeen 5 09-04-11 23:27

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:56.