//

'Switchen van normaal abo Apple Music naar family abo tijdens proefperiode'

'Switchen van normaal abo Apple Music naar family abo tijdens proefperiode' discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb voor een persoonlijk Apple music abo gekozen en de gratis proefperiode van 3 maanden loopt nu. Ik zou bij nader inzien toch graag ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-15, 08:28
McLovinB McLovinB is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2011
Berichten: 1
Standaard 'Switchen van normaal abo Apple Music naar family abo tijdens proefperiode'

ik heb voor een persoonlijk Apple music abo gekozen en de gratis proefperiode van 3 maanden loopt nu.
Ik zou bij nader inzien toch graag een family abo willen proberen.
Is het mogelijk om tijdens de gratis proefperiode te switchen? Wanneer ik het family abo wil kiezen krijg je de melding dat het 14.99 per maand kost. Dat geldt dan ook pas ná die 3 maanden? Kan je nu kosteloos switchen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Opzeggen abo => dan naar t-mobile? collin43 Koopinformatie Nederland 4 28-07-10 23:15
België: Proximus abo of mobistar abo? jpke Overige providers België 1 23-12-08 11:50
iPhone kopen en abo naar iemand anders vinzk Koopinformatie Nederland 4 07-12-08 00:30

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:11.