//

Google foto's

Google foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) De app Google Foto's vind ik fijn, mijn oudere webalbums bij Google+ zijn ook te zien. Onbeperkte opslag voor je foto's, alleen ........ Ik zie ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 26-07-15, 20:04
Fenny Fenny is offline
• iOS 7.1.2
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2013
Berichten: 31
Standaard Google foto's

De app Google Foto's vind ik fijn, mijn oudere webalbums bij Google+ zijn ook te zien.
Onbeperkte opslag voor je foto's, alleen ........ Ik zie in 'beheer opslag' dat ik al 1,5 GB gebruik.
Ik zou 'foto's en camera' (van Apple) leeg kunnen halen, want al díe foto's staan ook in Googe Foto's.
Ik heb nog wel wat ruimte op mijn iPad , maar begrijp ik het goed, dat het aantal GB's van die foto's meetelt voor je gebruik op de iPad?
Die foto's staan toch in de cloud?
Is er iemand die dit kan uitleggen?
.?? Op mijn iphone heb ik dezelfde foto's in google foto's, terwijl dat op 141 MB staat!!
Heel graag uitleg!
---- Ik heb de app nu verwijderd op mijn ipad en opnieuw geïnstalleerd : nu 96,5 MB! Dát scheelt!

Laatst gewijzigd door Fenny; 27-07-15 om 07:09.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
cloud, google foto's



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:30.