//

itunes probleem

itunes probleem discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand enig idee, sinds ik de laatste update van itunes heb gedaan waarmee apple music is geïnstalleerd staat de helft van mijn muziek niet meer ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-08-15, 21:08
robke marre robke marre is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard itunes probleem

Iemand enig idee, sinds ik de laatste update van itunes heb gedaan waarmee apple music is geïnstalleerd staat de helft van mijn muziek niet meer juist.
Tittels en albumhoezen die niet meer overeenkomen met het nummer dat is aan het afspelen. probleem is dat mijn muziekbibliotheek bestaat uit meer dan 10,000 nummers en ik heb absoluut geen zin om nummer per nummer te gaan nazien of het wel klopt. heeft iemand dit ook ondervonden of heeft er iemand een oplossing hiervoor.
Mits mijn muziek ook in de cloud staat,staat het op mijn gsm ook niet meer juist.
Zeer lastig als je muziekstijl niet helemaal overeenkomt met je partner, je even iets rustig wil opzetten in de auto en dan vollen bak metal uit de luidsprekers komt.

Grtz
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 06-08-15, 22:36
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Eerst wat vragen voordat ik je eventueel kan helpen:
a) In iTunes staat de muziek goed ?
b) Heb je iTunes Match ?
c) Waar staat je muziekbibliotheek ?
d) Staat er een kopie van elk nummer in de map iTunes Media ?
  #3  
Oud 07-08-15, 16:53
robke marre robke marre is offline
• iOS 8.4
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2015
Berichten: 2
Standaard

Gegroet

Het staat nergens goed, noch in itunes nog op de gsm.
De muziek staat in itunes map op aparte schijf. Ik gebruik geen match.

Het is echt pas begonnen toen ik de laatste update heb gedaan. Daarvoor nooit last van gehad.
  #4  
Oud 08-08-15, 14:19
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

10000 nummers laten bijwerken in de Cloud kost heel wat tijd. Ik heb mijn iTunes bibliotheek op een andere externe harde schijf opnieuw laten opbouwen (25000 tracks), dat duurde 20 uur. Daarna moest alles opnieuw in de Cloud bijgewerkt worden, daar is tie nu al 6 uur mee bezig.
Overigens een hint: als je een nieuwe iTunes bibliotheek op een externe harddisk gaat maken kun je iCloud beter eerst uitzetten anders zet ie de iCloud-bibliotheek er in, ga je daarna via iTunes al je muziek op je vorige bibliotheek erin zetten dan krijg je dubbel nummers. Ik ben benieuwd of de dubbele nummers er door iTunes weer uit worden gehaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iTunes sync, probleem met iCal en Contactgegevens na overschrijvene iTunes-map hoeboe iTunes 0 20-07-10 14:23
Windows: Itunes probleem of Firmware 3.1 probleem ? satfreak1969 iTunes 0 22-09-09 16:05
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11
Windows: iTunes probleem PearLRoX iTunes 2 25-04-09 09:34
Windows: itunes 8.. naar itunes 7.5 probleem ekobiker iTunes 1 26-01-09 23:19

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:38.