Foto's van Iphone 6 naar Imac + Verwijderen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Misschien is het een heel klein dingetje waar ik niet uitkom. Ik heb sinds een tijdje een Imac, als ik daar dan de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's van Iphone 6 naar Imac + Verwijderen
Hallo allemaal,
Misschien is het een heel klein dingetje waar ik niet uitkom. Ik heb sinds een tijdje een Imac, als ik daar dan de Iphone 6 aan koppel en ik wil de foto's importeren dan lukt dat allemaal, maar is er ook een optie om dan gelijk de foto's te verwijderen (behalve Importeren + verwijderen optie) De reden is dat mijn Iphone 6 onvoldoende ruimte heeft. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kun je even je profiel bijwerken zodat we kunnen zien welke software bij jou up to date is ?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Je kunt hem aan een windows-pc aansluiten en dan naar de map gaan en wissen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's gaan niet van iPhone naar iMac. | Anneke PP | iCloud | 4 | 16-03-14 15:17 |
synchroniseren film van iPhone naar iMac? | WilK3012 | iPhone algemeen | 0 | 04-11-12 18:50 |
synchroniseren van foto's van Imac naar Ipad2 | tijdmiljonair | iTunes | 2 | 28-09-11 21:20 |
Probleem sync. foto's van iMac naar iPhone | ikkedus | Muziek, foto & video | 2 | 17-07-11 13:35 |
Groepen in Adresboek van Imac naar iPhone | iCo | Desktop-applicaties | 0 | 25-09-10 13:49 |
|
|