//

Eigen muziek beluisteren zonder Apple Music te acktiveren

Eigen muziek beluisteren zonder Apple Music te acktiveren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het soms mogelijk om met Ios 8.4.1 naar je eigen aangekochte muziek (via iTunes) te luisteren zonder de testperiode voor Apple Music te starten. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 18-08-15, 13:05
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard Eigen muziek beluisteren zonder Apple Music te acktiveren

Is het soms mogelijk om met Ios 8.4.1 naar je eigen aangekochte muziek (via iTunes) te luisteren zonder de testperiode voor Apple Music te starten. Omdat we binnen kort op verlof vertrekken, en ik daar dan niet echt Apple Music kan of wil gaan bekijken en uitproberen, zou ik liever de test periode pas laten starten nadat we terug zijn uit verlof.

Mvg, Vic
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-08-15, 20:53
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt je aangekochte muziek downloaden op een SD-kaartje of een USB-stick en afspelen via de Verbatim Mediashare:
Verbatim MediaShare Wireless | MediaShare Wireless | Verbatim Online Shop
  #3  
Oud 18-08-15, 21:32
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
Je kunt je aangekochte muziek downloaden op een SD-kaartje of een USB-stick en afspelen via de Verbatim Mediashare
Maar aangekochte iTunes muziek kun je toch gewoon in de Muziek App afspelen?

(daar heb je geen Apple Music abonnement voor nodig?)
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #4  
Oud 18-08-15, 22:37
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Natuurlijk kan dat als je over Wi-Fi beschikt en iTunes in de buurt hebt. Maar ik begrijp uit het verhaal dat dat niet altijd het geval is. En downloaden op de iPad zelf geen optie is.
  #5  
Oud 19-08-15, 12:34
Vic55 Vic55 is offline
• iOS 16.2
• 12.4.8
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2014
Berichten: 411
Standaard

Ja sorry, men vraagje was misschien niet zo duidelijk. Ik wil inderdaad gewoon enkel via iTunes aangekochte nummer via Wi-Fi kunnen luisteren. En verder, na ons verlof wil ik Apple Music eens rustig kunnen bekijken en uittesten. Nu zal ik in eerste instantie bij het openen van de nieuwe muziek app wel niet goed gekeken hebben en zie nu dat je onder de keuze om Apple Music 3 maanden te proberen ook naar mijn muziek kunt gaan. En dus zou men vraag feitelijk moeten geweest zijn, is dit laatste de keuze dan om alleen maar je eigen aangekochte iTunes nummer te beluisteren? En kun je dan nadien ook nog de keuze maken om 3 maanden gratis Apple Music te proberen.

Mvg, Vic
  #6  
Oud 19-08-15, 14:24
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Je kunt natuurlijk altijd je aangekochte muziek beluisteren via iTunes op je pc, en deze gedeeltelijk overzetten op je iPad voor off-line beluisteren, of op je eigen thuisnetwerk via thuisdeling. Wil je buitenshuis over je muziek beschikken dan kun je je abonneren op iTunes Match (€ 25,- per jaar), of op Music (€ 9,99 per maand). In het laatste geval hoef je geen muziek meer te kopen. Dus geef je meer dan een tientje per maand uit aan muziek, dan.....
  #7  
Oud 22-09-15, 13:06
cynthiar cynthiar is offline
• iOS 11.0.2
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 72
Standaard

Als je muziek gekocht hebt in itunes kun je dat gewoon luisteren op je iphone/ipad/ipod zonder dat je daar Wi-Fi voor nodig hebt. Als het maar op je idivce staat.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Waarom maakt Apple Music een mp4 van mijn eigen geuploade mp3? gjhvs iTunes 1 11-08-15 20:28
Muziek: Muziek 3G S op speaker beluisteren de--spijker Muziek, foto & video 4 07-07-09 14:08
Mac OS X: Muziek-video's beluisteren BadSide iTunes 4 03-12-08 17:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:17.