//

Video stopt na ongeveer 5 minuten

Video stopt na ongeveer 5 minuten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb nu al een aantal dagen een iPhone in bezit. Tot nu toe ben ik er erg tevreden over, echt een hele leuke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 18-07-08, 21:25
nerotje nerotje is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 28
Standaard Video stopt na ongeveer 5 minuten

Hallo,

Ik heb nu al een aantal dagen een iPhone in bezit.
Tot nu toe ben ik er erg tevreden over, echt een hele leuke gadget!
Nu heb ik net een aantal filmpjes erop gezet en ben ik die uiteraard meteen gaan kijken. Het probleem was echter dat elk filmpje na ongeveer 5 minuten ermee ophoud. Eerst valt het geluid weg en dan stopt het filmpje. Wat ik heb geprobeerd is na 4 minuten verder te gaan naar 6 minuten, en dan draait het filmpje wel gewoon goed. De converter die ik gebruik is videora. De firmware van mijn iphone is 1.1.1.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, dan kan ik weer lekker filmpjes gaan kijken .

Gr Nerotje

Update: Ik heb nu een andere converter gebruikt maar het probleem blijft zich voordoen. Nu wel op een ander moment, maar hetzelfde probleem.

Laatst gewijzigd door nerotje; 19-07-08 om 15:52.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
verbinding verbreek na ongeveer 4 min. r.Vloemans iPhone algemeen 2 06-10-10 22:50
Na ongeveer 1 dag geen verbinding meer. MBE88 Wi-Fi 1 10-09-10 20:28
Mac OS X: iPhone update downloaden met iTunes. PC: 5 minuten, Mac: 87 minuten? Muxje iTunes 0 15-07-10 23:49
TomTom stop na ongeveer 60% installatie wizzofoz Archief 3 14-01-10 19:35
Help: Telefoon reboot om de 10 minuten ongeveer (firmware 1.1.1) Frans1983 Unlock [archief] 14 16-02-08 12:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:55.