iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Video: iphone films (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/16827-iphone-films.html)

blaugrana 20-07-08 17:48

iphone films
 
Ik vertrek volgende week op reis en zou op het vliegtuig wat filmpjes willen kijken op de iphone...

Weet iemand waar je kant en klare films voor de iphone kan downloaden? (zodat je deze niet meer hoeft te converteren enzo..)

iMario 20-07-08 17:52

podtropolis.com :)

The Quote 20-07-08 18:25

Ikzelf haal ze gewoon rechtstreeks van internet ;)
Niet via die kl0te torrents xD Dan moek ze wel helaas nog naar mp4 converteren..
Maarja duurt nou niet echt super lang met kvip :P

viola 26-04-09 22:37

ik heb ze nu op mijn computer staan, hoe komen ze dan op mijn iphone? :confused:

iMario 26-04-09 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door viola (Bericht 281264)
ik heb ze nu op mijn computer staan, hoe komen ze dan op mijn iphone? :confused:

Synchroniseren via iTunes.

King1987 26-04-09 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door viola (Bericht 281264)
ik heb ze nu op mijn computer staan, hoe komen ze dan op mijn iphone? :confused:

Tip van mij, ga eens op het gemak kijken hoe iTunes werkt. Je moet ze namelijk met iTunes syncen naar je iPhone.

yuri62 26-05-09 00:29

Ik heb ook diverse filmpje gedownload en geprobeerd om ze te syncen maar dat werkt niet, hij synct alles behalve de filmpjes en podcasts die ik via de pc heb gedownload, moet ik ze in een speciale map doen? Ik ben al een tijdej met iTunes bezig maar moet zeggen dat ik het niet echt fijn vind werken, ik zie liever een map waarin ik kan kopieren, als ik de iphone aansluit op de pc ziet tie wel de foto map maar voor de rest niets.

MisterT2006 30-10-09 18:40

videos op je iphone zetten.
 
Ik gebruik zelf ifile dan kan je ze in principe overal neerzetten via Wi-Fi.
Werkt perfect.

Bordyl 04-11-09 14:19

Als Mario Podtropolis mag opgeven, veronderstel ik dat Mininova.org ook mag?:o

joyciie 09-11-09 21:41

Gewoon films downloaden via FTD (newsleacher).. je kan daar kiezen voor speciale iphone/ipod/psp films.
Ideaal!.. Ondertiteling is dan al ingebakken.. En dan inderdaad synchroniseren met Itunes en klaar.. goed te doen en filmpjes zijn niet groter als paar honderd MB.. Dus er kunnen er heel wat op je tel..

Grtz Joycii

mvveelen 10-11-09 10:41

Of, als je videoclips leuk vindt : youtubedownloader downloaden (gratis tool), daarmee kun je simpel youtubefilmpjes downloaden en/of converteren als het toevallige een flash filmpje is en dan in 1 keer naar je iTunes overzetten.

Jaapster 31-01-10 17:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yuri62 (Bericht 289217)
Ik heb ook diverse filmpje gedownload en geprobeerd om ze te syncen maar dat werkt niet, hij synct alles behalve de filmpjes en podcasts die ik via de pc heb gedownload, moet ik ze in een speciale map doen? Ik ben al een tijdej met iTunes bezig maar moet zeggen dat ik het niet echt fijn vind werken, ik zie liever een map waarin ik kan kopieren, als ik de iphone aansluit op de pc ziet tie wel de foto map maar voor de rest niets.


Hier had ik ook last van. Na even zoeken had ik gevonden waar het aan lag. Aan de linkerkant staat bibliotheek, daar heb je "apparaten" staan. Daar moet je op klikken. Dan zie je aan de bovenkant wat tabbladen staan. Ook "Films" staat daarbij. Als je deze kiest kun je ervoor kiezen dat hij deze ook mee synchroniseert. Uiteraard geldt dit ook voor muziek enz.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Ik zag wel dat het al wel even geleden was dat er in deze topic wat actie was..

Groeten, Jaap.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:19.