//

trage streaming Apple Music

trage streaming Apple Music discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Op diverse fora ( https://discussions.apple.com/thread...t=120&tstart=0 ) wordt geklaagd over trage streaming van Apple Music. Ik heb het op mijn iPad, iPhone, Macbook Pro én Apple ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 01-11-15, 16:53
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard trage streaming Apple Music

Op diverse fora (https://discussions.apple.com/thread...t=120&tstart=0) wordt geklaagd over trage streaming van Apple Music.
Ik heb het op mijn iPad, iPhone, Macbook Pro én Apple TV 4. Hij hapert als een malle en sommige nummers slaat hij over omdat hij ze simpelweg niet buffert. Dit gebeurt geheel randomly.
Ook aankopen in iTunes, downloads van OS'en gaan tergend traag. Een aangekocht nummer heeft er 20-30 minuten over gedaan om te downloaden.

Wanneer ik buiten ben en op 4g stream, draait het als een zonnetje. Je zou verwachten dat het aan mijn Wi-Fi ligt maar dat draait gemiddeld tegen 100mbit/s. Ook na meerdere resets van mijn netwerk blijf het zich voordoen.

Ik heb deze klachten sinds iOs 9.1 en OSX 10.11.1.

Ik ben er bijna van overtuigd dat het probleem bij Apple ligt (servers??) maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen hier. Iemand meer last van?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 01-11-15, 17:00
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Ik ben er bijna van overtuigd dat het probleem bij Apple ligt (servers??) maar ik ben erg benieuwd naar de ervaringen hier.
Tenzij je Ziggo klant bent. In dat geval ben ik er volledig van overtuigd dat het aan de Ziggo DNS servers ligt.
  #3  
Oud 01-11-15, 19:22
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tenzij je Ziggo klant bent. In dat geval ben ik er volledig van overtuigd dat het aan de Ziggo DNS servers ligt.
Kijk, nu heb je mijn interesse ;-). Ik ben dus Ziggo klant.
Wat zijn de remedies? Oh ja, ik wil geen Google DNS, want ja, Google....
  #4  
Oud 01-11-15, 19:23
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Corch Bekijk bericht
Oh ja, ik wil geen Google DNS, want ja, Google....
Ik wil ook absoluut geen goegeltoestanden in huis.

App updates werken niet? [Ziggo DNS-servers!] - appletips genius
  #5  
Oud 01-11-15, 20:01
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Ik heb m'n DNS servers aangepast. Ben ik eens benieuwd hoe het werkt. Tot nu toe loopt ie goed maar ik wil even een avond/dag goed testen voordat ik er zeker van ben dat dat de oplossing was.

Keep you posted!
  #6  
Oud 03-11-15, 22:18
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Een tijdje geleden werd er ook over geklaagd. Ook door mij en ik heb geen Ziggo, wel glasvezel. Ik had toen het vermoeden dat het kon liggen aan het uploaden van mijn Fotobibliotheek, dat tergend langzaam is verlopen (waarschijnlijk ook door het bewerken van mijn video's in Foto's).
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
  #7  
Oud 04-11-15, 12:47
Corch Corch is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 179
Standaard

Ik heb dus mijn dns aangepast en het lijkt nu wat stabieler te draaien, lees; als een tierelier.

Of het aan de dns ligt of gewoon toeval, dat weet ik niet. Maar ik ben tevreden zoals het nu werkt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Crossfire 0.4.5 released (music streaming client for Firefly Server) edgecrush3r iPhone Apps 6 19-05-09 08:46

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:08.