//

Oude/verwijderde foto's worden gedownload via iCloud

Oude/verwijderde foto's worden gedownload via iCloud discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een raar probleem. Ik gebruik Windows10 icm de nieuwste iCloud software voor Windows. Op mijn iPhone heb ik onder 'foto's en camera' ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-11-15, 01:46
OutintheBlue OutintheBlue is offline
• iOS 15.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 32
Standaard Oude/verwijderde foto's worden gedownload via iCloud

Hallo,
Ik heb een raar probleem.

Ik gebruik Windows10 icm de nieuwste iCloud software voor Windows. Op mijn iPhone heb ik onder 'foto's en camera' de iCloud bibliotheek aan staan icm de optie Optimaliseer iPhone opslag. Ik heb de optie 'upload naar mijn fotostream' uit staan.

Via www.icloud.com/#photos zie ik 106 items. Dit komt overeen met het aantal foto's in m'n iPhone (Alle foto's). Prima dus.
Kies ik echter in de iCloud software op de PC achter 'Foto's' de optie 'Biblotheek downloaden', dan download ie kan ik 127 items downloaden, 19 foto;s meer dus. Wanneer ik dit doe, dan zie ik foto's van een tijdje geleden die ik al lang verwijderd heb, maar kennelijk dus nog wel ergens staan. Maar waar? ik kan deze nergens vinden, online of op mijn telefoon.

Waar staan deze foto's ??

Groet, ROnald
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-11-15, 01:55
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

'recent verwijderd'...

Worden pas na 30 dagen werkelijk verwijderd...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 20-11-15, 02:00
OutintheBlue OutintheBlue is offline
• iOS 15.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 32
Standaard

Hoi,
Bedankt voor je snelle reactie.
Maar helaas.... Ik heb de map 'Recent verwijderd' leeg gemaakt en bovendien, de extra gedownloade foto's zijn langer dan 30 dagen oud. Dus m.i. is dat niet het probleem...
Groet, Ronald
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's worden niet ge-upload naar iCloud phyruz iCloud 9 03-07-15 17:17
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? rtf74 iCloud 1 25-05-15 10:20
Foto's worden niet gedownload in emails kickboxer iPhone algemeen 0 30-10-13 16:22
verwijderde liedjes worden automatisch via itunes er weer opgezet? pietergoed iTunes 1 01-01-12 16:34
verwijderde emails worden weer opgehaald drummertjuh iPhone algemeen 1 27-05-11 12:02

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:17.