//

Foto's verwijderen van Macbook

Foto's verwijderen van Macbook discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Heb gisteren een melding gekregen dat mijn harde schijf geheugen vol was. Nu ben ik naar de oorzaak gaan zoeken en blijkt dat ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-11-15, 14:39
MathieuM1 MathieuM1 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 4
Standaard Foto's verwijderen van Macbook

Hallo,

Heb gisteren een melding gekregen dat mijn harde schijf geheugen vol was. Nu ben ik naar de oorzaak gaan zoeken en blijkt dat ik 115 GB aan foto's heb staan.

Ik vind dit al heel raar want als ik naar het programma 'Foto's' ga dan heb ik totaal niet zoveel albums. Ik heb wel half jaar geleden een nieuwe Macbook gekocht? Ik weet niet of dat daar iets mee heeft te maken.

Nu vraag ik mij af waar ik dit kan zien in mijn mappen om zo deze foto's op een externe harde schijf te plaatsen?

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Mathieu
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 02-12-15, 16:01
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Ik zal u mss fout begrijpen maar ik ga toch een poging wagen .

Als je de foto's app opent en dan bovenaan archief klikt daar zie je exporteer staan en dan over dat pijltje gaan en heb je een paar opties; daar neem je het beste ongewijzigd origineel exporteren voor................... en dan verschijnt er een kader, daar moede nie aankomen en nog eens op exporteer klikken en dan kom je op een pagina waar je kan aanduiden waar alles terecht moet komen, sluit je een externe harde schijf aan dan kan je ze daar over zetten.

Wat je ook kan doen is ook als extra back up de gratis app onedrive gebruiken ook voor je belangrijkste foto's. Dat is wel beperkte 30 GB.

Ben je het 100% zeker dat het de foto's zijn die al je ruimte innemen? Er bestaan wel programmake's denk ik om te zien wat er veel data inneemt ze.
  #3  
Oud 06-12-15, 21:07
MathieuM1 MathieuM1 is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2015
Berichten: 4
Standaard

Thanks voor de reactie..

Als ik linksboven op Apple logo druk en daar klik naar 'over deze mac' en zo ga kijken naar 'Opslag' staat er 116 GB aan foto's, maar als ik naar men programma 'Foto's' ga dan staat er maar 1 album en in het algemeen ongeveer 3000 foto's, dat is echt raar :s !

Dus ik weet niet goed hoe ik nu die 116 GB kan weghalen?

Alvast bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Fotobibliotheek van iphone verwijderen van macbook scelinew Muziek, foto & video 1 05-09-15 11:25
Foto's van Iphone naar Macbook en niet omgekeerd Luistervinkje iPhone algemeen 5 07-11-14 16:56
Foto's verwijderen van iPad Wilm1963 iPad algemeen 1 11-08-11 00:45
Verwijderen van de foto's DraganJ Muziek, foto & video 2 03-08-11 21:54
Foto's verwijderen van IPad henkenaggie iPad algemeen 0 29-06-11 21:42

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:49.