//

foto's bewaren geblokkeerde iphone6

foto's bewaren geblokkeerde iphone6 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste alleen, Wegens het wegvallen van een familie lid waarvan we de pincode van zijn telefoon niet weten zit ik met een probleem, geen idee ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-07-16, 18:12
wesleyw wesleyw is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 5
Unhappy foto's bewaren geblokkeerde iphone6

Beste alleen,

Wegens het wegvallen van een familie lid waarvan we de pincode van zijn telefoon niet weten zit ik met een probleem, geen idee of er al een oplossing was maar de topics die ik had gevonden gaven geen goede oplossing en ik had eventjes de kracht niet om verder te zoeken.

ik heb een geblokkeerde iphone6 deze moet ik verbinden met Itunes volgens mijn scherm.

Ik wil echter graag foto's bewaren die op de geblokkerde iphone staan.
Ik krijg echter niet de melding dat mijn pc de iphone vertrouwt, waarschijnlijk omdat deze geblokkeerd is.

Zijn er mogelijkheden om de fotos via externe programma alsnog te bemachtingen of is het echt een verloren zaak?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-07-16, 20:35
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

We moeten er van uit gaan dat je de waarheid spreekt. Dat is altijd lastig (niet lullig bedoeld, maar er komen hier steeds meer mensen met de meest uiteenlopende verhalen over verloren codes etc).

Je hebt de pincode niet van het toestel. heb je ook de apple-id niet? Eventueel kan je als je de apple id wel hebt op icloud kijken om te checken of de persoon icloud photostream aan had staan. Dan kan je daar de foto's vandaan plukken.
Eventueel (ben ik ook al tegengekomen) een sync met onedrive of dropbox of google drive. Alle drie hebben dacht ik de mogelijkheid standaard fotos en video's te syncen.
Als je al die accounts ook niet hebt, zal het denk ik een probleem worden.

Het enige wat dan rest denk ik, is contact met apple support opnemen en uitleggen.
Het wegvallen van een familie lid, daarmee neem ik aan dat je een overlijden bedoeld (als dat zo is, gecondoleerd). Daarmee heb je bewijzen (akte van overlijden). Wellicht als je daarmee iets doet, dat men je verder kan en wil helpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
nieuwe iphone6 slaat foto's niet op lindaas84 iPhone algemeen 2 03-04-15 16:33
Geblokkeerde ipad - foto recovery zonder back-up? lizzewiz iPad algemeen 9 15-01-15 14:53
foto bewaren op filmrol wendyp iPhone algemeen 5 28-02-13 20:45
foto,s bewaren Ritinhamadeira iPad algemeen 3 20-06-11 13:55
Bewaren foto vanuit mail Buzz Muziek, foto & video 9 21-09-08 22:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:34.