//

Kan niet alle media backuppen iphone?

Kan niet alle media backuppen iphone? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) mijn iPhone 6 - 16gb geeft nu enige tijd aan dat mijn geheugen vol zit. nu heb ik onlangs mijn icloud abbo verhoogd naar 50gb. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-08-16, 11:11
capesious capesious is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard Kan niet alle media backuppen iphone?

mijn iPhone 6 - 16gb geeft nu enige tijd aan dat mijn geheugen vol zit. nu heb ik onlangs mijn icloud abbo verhoogd naar 50gb.

nu zijn mijn vragen.
1. wanneer ik foto's verwijder van mijn telefoon. blijft dit dan nog altijd in icloud staan?
2. mijn telefoon geeft 4,3GB aan foto's en video's aan. maar als ik een backup wil maken van mijn media dan zie ik maar 1GB dat ik kan verplaatsen naar mijn pc.
3. liefste wil ik wanneer er een foto gemaakt wordt direct een kopie naar icloud wordt gestuurd en een lokale versie bewaard blijft. wanneer ik op mijn telefoon een foto verwijder dient in icloud nog altijd deze te bestaan. hoe kan ik dit instellen?

Groeten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-08-16, 19:33
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Instellingen/Fotos en camera: zet iCloud Fotobibliotheek aan, zet optimaliseer iPhone opslag aan, vink "Download en bewaar originelen" niet aan, zet "uploaden naar Fotostream" aan.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden

Laatst gewijzigd door Beech43; 17-08-16 om 16:40.
  #3  
Oud 10-09-16, 16:29
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

En, is het gelukt ?
  #4  
Oud 27-09-16, 13:34
capesious capesious is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 13
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Beech43 Bekijk bericht
En, is het gelukt ?
Ik zie dat wanneer ik nieuwe foto's nu verstuur, deze automatisch naar iCloud gaan. Perfect. Maar als deze foto's al in iCloud staan, waarom heb ik deze dan alsnog nodig op mijn telefoon? Mocht ik de foto willen zien, dan kan ik dat toch ook direct vanuit iCloud openen zonder dat ik er iets van merk?

Wil het liefste alle foto's die ik heb in iCloud zetten (vanaf 2003), maar dat betekent niet dat ik deze ook op telefoon gedownload wil hebben.

Ik weet dat deze functie wel aanwezig is op een Android toestel. Een functie welke controleert of je lokale foto's ook in de cloud staan. Zo ja, dan worden deze van je toestel verwijderd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 27 september 2016 om 13:47 ----------

De instellingen staan momenteel zo ingesteld:
- iCloud fotobibliotheek --> AAN
- Optimaliseer iPhone opslag --> AAN
- Download en bewaar originelen --> UIT
- Upload naar mijn fotostream --> AAN
- Upload burstfoto's --> UIT
- iCloud fotodelen --> AAN
- Vat foto's samen --> AAN
- Toon feestelijke activiteiten --> AAN

Opslag:
- Fotobibliotheek: 976,6 MB
- Mijn fotostream: 4,2 MB
- Gedeelde fotostream: 5 KB

Het gaat momenteel om ongeveer 2300 foto's en video's.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Hoe kan ik emails backuppen? jplt Desktop-applicaties 2 24-01-15 23:36
Alle media in 1 keer van dropbox op m'n nieuwe iPhone? Liinde iPhone Apps 0 04-02-13 22:08
Windows: Itunes Match kan op iPhone niet alle muziek afspelen rtf74 iTunes 0 16-11-12 10:52
Kan je met iphone niet ALLE Youtube videos bekijken etc..?? Vivace Muziek, foto & video 8 02-05-10 17:13
Vragen m.b.t. fatsoenlijk backuppen contactlijst naar CSV en backuppen van hele iPhon ujjain iPhone algemeen 7 23-01-10 13:36

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:57.