//

Foto's op IPhone gemaakt niet in ICloud

Foto's op IPhone gemaakt niet in ICloud discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Voorheen kreeg ik photo's via de ICloud in mijn PC. Nu zie ik geen mogelijkheid om deze van de telefoon naar de pc te krijgen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-09-16, 03:59
Henry6 Henry6 is offline
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2016
Berichten: 1
Standaard Foto's op IPhone gemaakt niet in ICloud

Voorheen kreeg ik photo's via de ICloud in mijn PC.

Nu zie ik geen mogelijkheid om deze van de telefoon naar de pc te krijgen
via de cloud.
Ik heb wel ergens gezien dat foto's die ik recent in de prullenbak had gedaan
op mijn telefoon, dat die wel op de pc zichtbaar, prullenbak van Icloud, waren maar de inhoud van
de albums in mijn Iphone niet. Ook zie ik niet alle albums in de Cloud.

Ik heb verschillende functies aan en uit gedaan om te kijken of dat hielp
en ook delen ingeschakeld maar dat is op zich toch niet nodig om de photo's
in de cloud te krijgen. Volgens mij is de bibliotheek wel zo ingesteld dat
photo's in de cloud zichtbaar moeten zijn maar dat is niet het geval.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-09-16, 10:45
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Mijn eerste vraag is in ieder geval of je de foto's wel ziet staan als je op icloud inlogd. Dat je in ieder geval weet dat de sync tussen je telefoon en icloud wel werkt.

Dan krijg je vervolgens te maken met het (voor foto's) wanstaltig slecht werkende stuk software genaamd "iCloud for Windows". Je kan dat installeren, en daarin icloud photo library aanzetten. Als het goed is worden dan de foto's vanuit icloud naar een folder op jouw pc gekopieerd.
Nieuwe foto's worden (bij mij ini ieder geval) wel vanuit icloud naar de pc gekopieerd, maar als ik op de telefoon een foto verwijder, dan wordt deze niet van de pc verwijderd. Het blijft een beetje handwerk dus.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
Fotostream. Hoe komt een foto die ik niet zelf gemaakt heb op mijn i dientje7491 iPhone algemeen 5 18-08-13 22:19
Hoe voorkom ik dat foto's gemaakt door de voorste camera(iPhone), de foto's spiegelt? Survivor94 iPhone algemeen 2 01-04-13 20:26
Sommige foto's gemaakt met mijn iphone 4S kunnen op mijn computer niet omgedraaid wor akqronaldqka iPhone algemeen 6 08-08-12 08:33
Foto: foto gemaakt IN contacten komt niet in album? Daan1968 Muziek, foto & video 0 16-08-10 16:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:51.