Graag een iPhoto fotoboek delen met andere Apple-gebruiker discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen Ik heb zonet een fotoboek gemaakt in iPhoto, maar ik zou het graag eens door een vriendin willen laten nakijken (zij kent wat meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Graag een iPhoto fotoboek delen met andere Apple-gebruiker
Goedemorgen
Ik heb zonet een fotoboek gemaakt in iPhoto, maar ik zou het graag eens door een vriendin willen laten nakijken (zij kent wat meer van fotografie dan ikzelf). Is het mogelijk om dit fotoboek te delen op een of andere manier? Zij heeft uiteraard ook een Mac en zou dan nog enkele wijzigingen kunnen doen, indien nodig. Ik vind de manier om het als pdf te exporteren, maar dan kan zij er natuurlijk niks aan veranderen... Bedankt voor de hulp alvast! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan alleen maar als je de complete iPhoto bibliotheek naar de Mac van jouw vriendin kopieert. Een iPhoto fotoboek project delen gaat niet.
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dan echt alle foto's?
Of enkel de foto's die ik gebruik voor het boek? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ok, bedankt voor de info!
zal dus een andere manier moeten zoeken... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mac OS X: Kan MS Office for mac worden beinvloed door een andere gebruiker? | Werner291 | Desktop-applicaties | 4 | 29-10-12 12:17 |
Kan niet gebeld worden door een andere Skype-gebruiker | DanielleLW | iPhone Apps | 2 | 01-07-12 17:51 |
iPhoto fotoboek | PSlomp | iPad Apps | 0 | 22-04-12 12:41 |
|
|