//

iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's

iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Onderdeel van mijn migratie van eerste generatie iPhone naar 3G is natuurlijk het terugzetten van de foto's die ik met m'n oude iPhone heb gemaakt. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-07-08, 00:30
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard iTunes synchronisatie 'optimaliseert' m'n foto's

Onderdeel van mijn migratie van eerste generatie iPhone naar 3G is natuurlijk het terugzetten van de foto's die ik met m'n oude iPhone heb gemaakt. Helaas meent iTunes mijn foto's voor de iPhone te moeten 'optimaliseren', hetgeen betekent dat ze flink in resolutie achteruitgaan. Zo erg zelfs, dat ik echt niet hoef in te zoemen om in 1 keer te kunnen zien dat de kwaliteit van alle foto's ronduit waardeloos geworden is.

Is er een manier om de foto's die ik momenteel in iPhoto heb staan 1 op 1 over te zetten op m'n iPhone?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-07-08, 13:36
jasper jasper is offline
• iOS 12.0
• 10.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 32
Standaard

Ik heb er uiteindelijk maar voor gekozen om m'n 3G opnieuw van een door Pwnagetool gecreeerde .ipsw te voorzien en daar een restore op uit te voeren van m'n 2G toestel. Dit gaat natuurlijk goed voor de foto's die met m'n 2G gemaakt zijn, maar nog niet voor andere foto's; die worden nog steeds vreselijk verminkt als ik ze op m'n 3G wil zetten. Ik ben benieuwd of iemand hier ook mee zit en of iemand misschien een oplossing heeft.
  #3  
Oud 03-08-08, 18:39
fillem fillem is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 119
Standaard

Ik heb precies ditzelfde probleem.
Ik heb een comic op m'n Iphone gezet (welke gewoon scherp is op m'n pc) maar na het synchroniseren lijkt alles wel een veel slechtere resolutie.

Is er ergens een optie die ik mis of is dit iets stoms van de Iphone (3G)
  #4  
Oud 06-08-08, 16:37
lnn.art lnn.art is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: daar
Berichten: 341
Standaard

Ik had mezelf vanaf de computer een foto van 8.2 MP gemaild, deze mail geopend op mijn iPhone en de foto op de gebruikelijke wijze opgeslagen. Elke keer als ik in mijn filmrol deze foto wou bekijken liep alles vast en crashte de foon. Trekt 'ie blijkbaar dus niet?
  #5  
Oud 04-09-08, 00:36
takumi takumi is offline
• iOS 6.0.1
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 4
Standaard

Dit heb ik dus ook, de kwaliteit van de foto's gaat achteruit na een sync op mijn iPhone. Ik kan iTunes geen optie vinden om dit uit te zetten.
  #6  
Oud 01-02-09, 18:00
EldertV EldertV is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 30
Standaard

Ik weet dat dit een oud topic is maar kwam het tegen via google.

Weet iemand al een oplossing om foto's in een stuk hogere resolutie erop te zetten. Hoeft geen 8 MP te zijn maar wel beter dan nu.
  #7  
Oud 01-08-09, 02:01
mackgek's schermafbeelding
mackgek mackgek is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gooische matras
Berichten: 16
Standaard en nog oplosingen

Ik ben echt blij met mijn Iphone maar de beelden die gesynct worden wat een bagger maakt hij ervan.... De eigen camera lijkt nog beter dan mijn sony 14 MP camera.... Waarom zou Apple dit doen????
__________________
Mini I5 flash drive...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synchronisatie skipt Muziek/Foto's? RethXoth iTunes 4 12-06-10 13:23
synchronisatie en itunes Colburners iTunes 3 12-11-08 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.