//

Hoe krijg ik muziek op nieuwe Iphone zonder Itunes?!

Hoe krijg ik muziek op nieuwe Iphone zonder Itunes?! discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Nu ik een nieuwe Iphone heb met meer opslag heb eindelijk alle ruimte om meer muziek albums te plaatsen maar hoe doe ik dit wat ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-09-17, 20:06
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Question Hoe krijg ik muziek op nieuwe Iphone zonder Itunes?!

Nu ik een nieuwe Iphone heb met meer opslag heb eindelijk alle ruimte om meer muziek albums te plaatsen maar hoe doe ik dit wat Itunes werkt zo waardeloos en vanuit de OneDrive-app kan ik helaas mijn muziek niet afspelen?!?

En ik las dat muziek alleen maar in Icloud kan als je daar maandelijks voor betaald die optie valt dus zo ie zo af.

Ik heb gewoon nog allemaal cd's op mijn pc staan (in de OneDrive) maar als ik zo'n album binnenhaal met Itunes dan plaatst hij 1 nr van de cd in 1 album grrr om nog maar niet te spreken hoe dit zal gaan met plaatsen van itunes op de Iphone !

Ik heb me suf ''gegoogled'' maar ik kwam alleen maar berichten tegen uit 2014 of ouder...wie weet heeft iemand hier voor mij een gouden tip ??

Bij voorbaat dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-17, 21:17
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

https://softorino.com/w2/
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #3  
Oud 29-09-17, 10:55
lovephone lovephone is offline
• iOS 11.0
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: midden Nederland
Berichten: 30
Standaard

Dank voor deze tip, ik ga het bekijken !
  #4  
Oud 05-10-17, 18:01
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Waltr2 geïnstalleerd. Wát een fiasco! Geen enkel album is compleet en alle artwork door elkaar.
Dat werkt dus voor geen meter.
__________________
Privacy? Ik heb niets te verbergen, maar dat gaat niemand wat aan!
  #5  
Oud 14-10-17, 14:26
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard Ervaring delen

Het is me uiteindelijk gelukt om al mijn flac-bestanden t/m resolutie 24 Bit 96 kHz op mijn iPhone te krijgen en te laten afspelen in hun oorspronkelijke resolutie.

Waltr2: belooft de wereld maar voldoet niet. Bestanden worden ongevraagd geconverteerd naar AAC. Veel nummers ontbreken en het artwork is een chaos.

Vlc: voldoet niet. Weergave niet vlekkeloos, soms krakend geluid.

Cloudbeats: handhaaft de oorspronkelijke resolutie niet.

Flac Player: duur, non-refundable. Gebruiksonvriendelijke interface. Weergave in oorspronkelijke resolutie maar niet vrij van bijgeluiden. Speelt uitsluitend flac-bestanden, niets anders.

Golden Ear: duur. Mijn keuze tot nu. Weergave in oorspronkelijke resolutie, vrij van bijgeluiden. Speelt alle gangbare formats.

Plex, AmpliFlac, Vox, Flacbox: allemaal geprobeerd, onbevredigend.

Het overzetten van bestanden via bestandsdeling in iTunes is een bezoeking. Bovendien moet je de files zelf overzetten, niet de mappen. Duurt een eeuwigheid.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Muziek: hoe zet ik nieuwe muziek op mijn ipod zonder oude muziek te verwijderen? emielgruter Muziek, foto & video 2 22-02-15 12:21
muziek van pc naar iphone zonder itunes walibieke iPhone algemeen 1 19-09-13 17:44
Muziek: Muziek uit itunes verwijderen, maar iphone laten staan zodra ik nieuwe muziek opzet mostah Muziek, foto & video 3 19-07-12 23:24
Muziek: Muziek op Iphone verwijderen ZONDER Itunes? iJanny Muziek, foto & video 2 30-03-11 16:14
krijg geen muziek via Itunes versie 7.5 op men unlocked Iphone tom555 Archief 2 26-11-07 20:23

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:16.