iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Muziek, foto & video (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/)
-   -   Muziek: muziek luisteren via je Bluetooth headset (https://forum.iculture.nl/f22/media/f25/muziek-foto-and-video/179-muziek-luisteren-via-bluetooth-headset.html)

Rocco 22-09-07 12:12

muziek luisteren via je Bluetooth headset
 
In dit bericht:
http://www.iphoneclub.nl/1921/tip-mu...tooth-headset/

Staat een manier om toch muziek te luisteren via je headset. Kan iemand bevestigen dat dit werkt in NL met een US iPhone?

Eduard 22-09-07 12:58

Nee dat werkt niet omdat je de voicemail scherm niet kan aanklikken.

Jurian 22-09-07 14:49

als je muziek luistert moet je dit alleen doen met een a2dp profiel wat een iphone niet heeft. dit is namelijk in stereo en de iphone hoor je nu mono via bluetooth. zonde van je batterij. :D

Rocco 22-09-07 16:49

het word de hoogste tijd dat iemand een a2dp-profiel voor de iphone maakt zodat we eindelijk a2dp kunnen gebruiken. Mijn oude mda Vario had origineel oook geen a2dp profiel maar via een hack heeft hij die nu wel

sossienl 11-10-07 23:29

Mijn HTC Universal had orgineel ook geen A2DP, via de hack die Rocco noemt wekte het inderdaad zo nu en dan wel eens. Ik denk dat de Stereo Headset dus tijdelijk de kast in gaat, zodra mijn Iphone er is ;)

kooljoo 12-12-07 01:10

dat is echt min van de iphone geen stereo blue tooth zelf mijn oude samsung had dat ik snap apple soms niet

mobilelord 19-02-08 12:39

ik heb mijn voicemail nummer aangepast naar die van mobistar en krijg dus niet dat speciaal schermpje, iemand die weet hoe ik dat kan oplossen? zit op 1.1.2...

alvast bedankt!

Prime 20-02-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mobilelord (Bericht 67621)
ik heb mijn voicemail nummer aangepast naar die van mobistar en krijg dus niet dat speciaal schermpje, iemand die weet hoe ik dat kan oplossen? zit op 1.1.2...

alvast bedankt!

Wat heeft dit met deze topic te maken....misschien even zoekfunctie gebruiken.

Daros 05-03-08 02:27

Even een schop voor dit topic aangezien ik hier ook mee zit.

Heb hier van Philips alle bluetooth setjes liggen, zie:
Bluetooth - Portable headphones - Accessoires - Consumer Products - Philips

Maar helaas kan ik er alleen maar mee bellen.
Als ik muziek luister en ga vervolgens bellen hoor ik wel heel even muziek maar dan dimt hij om te bellen.

Iemand al een oplossing? Of een fix?

paulvoncken 15-04-08 22:59

nog een schop ;).. wil ook mn bluetooth headset gebruiken voor muziek..

westland 05-07-08 13:25

ik ken via mij koptelenfoon muziek luistre van me iphone :).

en hoe ken ik dat doen.

ik bel naar mij voicemail als die griet gaat preete dan druk ik op 8 dat ik pauze en op een andre menier ken ik muziek luistre zo. je moet wel f en toe op 8 druken maar goed.

werkt wel

dannyzreac 19-07-08 19:18

Iemand ervaring met dit:
Product

het is een stereo bluetooth headset, en rechts kan je kijken of hij compatable is met je telefoon en de iPhone 1g is, volgens dat tooltje, compateble. ik zou namelijk graag zo muziek willen luisteren

Redchilly 19-07-08 19:26

Voor de duidelijkheid, net als wat in de handleiding en specificaties vermeld staat, de iPhone (welke versie dan ook) ondersteund GEEN stereo Bluetooth. Alle BT accessoires die ook een mic. hebben (headset dus, geen headphone) worden dus wel ondersteunt, echter alleen als HEADSET. lekker draadloos praten dus.
Als er een work-around is om je muziek via je BT af te spelen is dat naast een brakke kwaliteit ook nog eens mono.
Lijkt me niet dat je een prachtige mobiele muziekspeler als de iPhone (iPod functie dus) neemt om zo muziek te luisteren.
Natuurlijk is het heel jammer en raar dat het (nog?) niet kan, maar het zij zo.

dannyzreac 19-07-08 19:42

haha het kan toch wel:D
Brando brengt A2DP stereo Bluetooth-adapter voor iPhone uit > Nieuws > iPhoneclub.nl
las het net, en volgens het bericht kan je er ook muziek mee luisteren, weet hoe het precies werkt, maar als iPhoneclube het zegt;)

Apokalips 20-07-08 11:53

Wat is de verwachting eigenlijk? Wordt dit d.m.v. een latere firmware update wel mogelijk? Weet iemand of Apple daar iets over losgelaten heeft? Ik heb een aantal artikelen gevonden waaruit blijkt dat A2DP al in Firmware 2.0 zou zitten, maar overduidelijk is dit niet het geval. Het moet volgens mij gewoon mogelijk zijn om dit in de firmware te programmeren.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:46.