//

Foto’s ontbreken in gedeeld album

Foto’s ontbreken in gedeeld album discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn vriendin, schoonouders en ik hebben een gedeeld album met foto’s van ons zoontje. De foto’s zijn op 3 iPhones te bekijken, maar op elke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-10-17, 18:20
Duggel Duggel is offline
• iOS 13.2
• 12.4.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jan 2008
Berichten: 28
Standaard Foto’s ontbreken in gedeeld album

Mijn vriendin, schoonouders en ik hebben een gedeeld album met foto’s van ons zoontje.
De foto’s zijn op 3 iPhones te bekijken, maar op elke telefoon staat er een ander aantal foto’s (bij mij 899, bij mijn schoonouders 898 en bij mn vriendin 878).
Ik dacht eerst dat ik als enige een compleet album had en de rest niet, maar nu blijkt dat dat ook niet het geval is. Sommige foto’s staan bij ons alle 3, sommige alleen bij mijn schoonmoeder en vriendin, andere alleen bij mij en mijn vriendin, enz.

Is er een manier om het synchroniseren van een gedeeld album te forceren of opnieuw te starten?
Of is er een andere manier om dit probleem op te lossen?

Nb: We hebben per 3 maanden een nieuw album, bij de vorige albums zitten we ook rond de 900 foto’s, maar zijn er geen problemen met synchroniseren.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Gedeeld album verdwenen van iPhone na update iOS11 Maximus_nl Muziek, foto & video 2 20-09-17 12:49
Foto's van een gedeeld album downloaden naar iPad Pascal2900 iPad algemeen 1 25-12-12 07:34
Foto: code op nieuw album en de foto wissen uit film rol, maar dan wist die ook nieuw album Berdientje01 Muziek, foto & video 2 14-03-12 21:29
Mac OS X: Album illustraties ontbreken Zeke_NL iTunes 1 01-08-10 01:40
Foto: Foto album S¡mon Muziek, foto & video 3 28-06-09 21:00

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:20.