//

Bewerkingsdatum foto's is variabel na exporteren

Bewerkingsdatum foto's is variabel na exporteren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Beste Forumleden, Vorig jaar heb ik een reis gemaakt en daar Foto's gemaakt met een digitale camera en met mijn Iphone 6. Daarna heb ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 28-12-17, 15:11
MCHeet89 MCHeet89 is offline
• iOS 11.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2017
Berichten: 1
Standaard Bewerkingsdatum foto's is variabel na exporteren

Hallo Beste Forumleden,

Vorig jaar heb ik een reis gemaakt en daar Foto's gemaakt met een digitale camera en met mijn Iphone 6.
Daarna heb ik alle foto's bij elkaar in een album gezet in de Foto's applicatie.
In de applicatie staat voor elke foto mooi bij de info wanneer de foto gemaakt is. Maar als ik nu de foto's exporteer, houden de foto's van mijn digicam als bewerkings/aanmaakdatum wel de opnamedatum, maar de foto's gemaakt met de iphone krijgen allemaal dezelfde datum (de datum waarop ik vorig jaar geupload heb). Heel vervelend, want in de map verandert de volgorde dus.

Daarnaast is er een vreemd iets, als ik in finder ga zoeken naar een foto gemaakt met de iphone, springt de bewerkingsdatum wel op de goede (opname)datum.

Is iemand dit ooit opgevallen en weet iemand misschien hoe dit aan te passen?

Met vriendelijke groet,

Michel
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foto: Foto's exporteren met aanmaakdatum BarettaNL Muziek, foto & video 12 08-06-19 01:19
Foto's zet datum naar vandaag bij exporteren bassollie Desktop-applicaties 1 06-08-15 10:19
Foto: Foto's iPhone exporteren met volledige resolutie benteng Muziek, foto & video 10 12-05-12 14:52
foto mappen exporteren naar pc mmols Muziek, foto & video 3 03-07-11 15:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:54.