//

Artiest thumbnail is verkeerd/weg in de muziek app

Artiest thumbnail is verkeerd/weg in de muziek app discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, De profielfoto van een aantal artiesten werkt niet helemaal naar behoren. Zo is de artiestenfoto voor Banks totaal anders dan welke het moet zijn ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 12-07-19, 10:58
kevinzegt kevinzegt is offline
• iOS 12.3.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2012
Berichten: 1
Unhappy Artiest thumbnail is verkeerd/weg in de muziek app

Beste,

De profielfoto van een aantal artiesten werkt niet helemaal naar behoren.
Zo is de artiestenfoto voor Banks totaal anders dan welke het moet zijn en de artiestenfoto van Years & Years is compleet weg terwijl deze wel is ingesteld. (dit kan je zien door de artiest te bezoeken in de store)

Hoe kan ik dit herstellen?
Ik heb de muziek app verwijderd, een nieuwe bibliotheek geprobeerd aan te maken, ik heb een soft reset geprobeerd, mijn iphone compleet hersteld en muziek gesynchroniseerd vanuit itunes maar niks helpt..

Iemand ervaring?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren

Labels
apple music, artwork, muziek, profielfotos



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem muziek iphone (sorteren artiest) alanvdleek iPhone algemeen 2 04-01-15 20:59
Muziek: Probleem artiest/muziek alanvdleek Muziek, foto & video 0 24-09-14 21:57
iOS7 Muziek app kan niet overweg met meerdere genres per artiest Aetos iPhone Apps 8 24-12-13 14:46
Muziek: Geen muziek in nummer wel bij artiest milfdebeuker Muziek, foto & video 1 22-07-10 10:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:49.