//

Hoe verplaats ik foto's van iCloud Files naar iCloud Photo's ??

Hoe verplaats ik foto's van iCloud Files naar iCloud Photo's ?? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb na een vakantietrip de foto's (iPhone 7S) van mijn reisgenoot getracht over te zetten naar mijn iPhone 7 via Airdrop. Helaas ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 29-10-19, 23:49
mischa72 mischa72 is offline
• iOS 13.7
• iPadOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2014
Locatie: Sittard
Berichten: 40
Standaard Hoe verplaats ik foto's van iCloud Files naar iCloud Photo's ??

Beste mensen,

Ik heb na een vakantietrip de foto's (iPhone 7S) van mijn reisgenoot getracht over te zetten naar mijn iPhone 7 via Airdrop. Helaas is hierbij wat misgegaan, waardoor de foto's door Airdrop in iCloud Drive zijn gezet. Het betreft zowel jpg, als ook HEIC-bestanden. Ik heb reeds geprobeerd om met mijn Mac de foto's vanuit de iCloud Drive te uploaden naar iCloud Photo's, maar dit kan blijkbaar alleen voor jpg-bestanden. Ik wil de bestanden het liefst in het originele formaat laten, dus niet eerst converteren en dan importeren.

Heeft er iemand tips hoe dit te doen?

Groeten,
Mischa
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Blijven foto's in iCloud photo library bewaard na een restore jplt iPhone algemeen 1 22-02-17 15:00
Windows: iCloud VOL,verplaatsen foto's naar Windows desktop: Foto aantallen komen niet overeen Andrisig Desktop-applicaties 3 28-07-15 21:08
Foto's verplaatsen naar iPhone lukt niet door iCloud Foto's Ersin27 iCloud 1 09-06-15 13:05
iCloud Photo Library foto's worden niet meer geupload? rtf74 iCloud 1 25-05-15 10:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:33.