//

Iphone niet terug te vinden in itunes.

Iphone niet terug te vinden in itunes. discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey everybody, ik heb volgend probleem (helemaal geen krak in pc toestanden) en krijg het niet opgelost. Hopelijk kan iemand me hier verder helpen. ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 20-12-19, 22:24
Aronvi Aronvi is offline
• iOS
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2019
Berichten: 1
Question Iphone niet terug te vinden in itunes.

Hey everybody,

ik heb volgend probleem (helemaal geen krak in pc toestanden) en krijg het niet opgelost.
Hopelijk kan iemand me hier verder helpen.

ik wil graag de muziek in iTunes syncen met men iPhone.
De iPhone laadt wel op in de pc en is dus verbonden,
ik open iTunes maar daar is men iPhone niet te vinden.
Ik ben er wel ingelogd op mijn apple account en voor de rest zie ik niets dat fout zou kunnen zijn. De muziek die ik op de iPhone wil staat netjes klaar in iTunes maar verder wil het gewoon niet lukken.

Zoals ik al zei ik ben een leek in alles en dus kan het iets klein onnuttig zijn wat ik verkeerd doe, maar ik zie het niet.
Mis ik ergens een knopje of heb ik iets over het hoofd gezien?

Dank je om deze sukkel verder te helpen.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-12-19, 17:48
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Heb je de laatste versie itunes geinstalleerd,
En heb je al eens een andere lightning kabel geprobeerd?
  #3  
Oud 23-12-19, 22:07
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

In je profiel staat dat je macOS gebruikt. Heb je macOS catalina geinstalleeerd? Ik heb niet veel ervaring mat macOS, maar was het niet zo dat je in Catalina je toestel niet meer in iTunes synchroniseert maar in de muziek app?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Whatsapp niet terug te vinden. Wat nu? Sasje04 iPhone algemeen 13 23-04-13 00:35
Thema's niet terug te vinden in winterboard. Smashy Jailbreak apps en thema's 0 11-09-11 01:03
Windows: iTunes Library verwijderd, hoe makkelijk Apps terug vinden Bento iTunes 2 04-08-10 17:20
geinstalleerde programma's niet terug te vinden bij uninstall.. ndl Jailbreak apps en thema's 4 08-07-08 10:52
Kosten die ik niet terug kan vinden? Apple-Flap Overige providers Nederland 7 20-04-08 13:12

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:42.