//

Help: Personen aan elkaar gekoppeld

Help: Personen aan elkaar gekoppeld discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds 2008 ben ik in het bezit van diverse iphones, waarbij ik erg veel foto's in de icloud heb staan. Deze foto's heb ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 04-11-20, 09:30
CoenG CoenG is offline
• iOS 14.1
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 9
Standaard Help: Personen aan elkaar gekoppeld

Beste,

Sinds 2008 ben ik in het bezit van diverse iphones, waarbij ik erg veel foto's in de icloud heb staan. Deze foto's heb ik gekoppeld aan personen, nu heb ik gister per ongeluk door een voorstel door te drukken mijn zoon en dochter aan elkaar gekoppeld.

Is het mogelijk om dit ongedaan te maken?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-20, 15:28
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik vermoed dat je jezelf nogal wat werk op de hals gehaald heb (maar daar heb je nee niets meer aan). Volgens mij is de enige manier om in de personen tab een van de twee te selecteren en te vertellen dat dit niet de persoon is.
Dus als de persoon (het album) nu de naam van je dochter heeft, selecteer je alle foto's van je zoon en geef je aan dat dit niet je dochter is.
Hiermee blijft wel een herkend gezicht intact, en kan je deze later weer markeren als zijnde je zoon.

Hier staat het beschreven op een apple support pagina:
https://support.apple.com/nl-nl/HT207103
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
2 iPhones gekoppeld aan 1  watch? ballegooier Apple Watch algemeen 0 07-10-20 08:49
Macbook gekoppeld aan iPhone 7 Roos1995 iPad algemeen 2 31-03-18 22:36
Eenvoudige groepskalender, niet gekoppeld... Dijkzandt iPhone Apps 0 01-02-15 10:27
Krijg iphone 5s niet gekoppeld aan mac via bluetoot Jfk72 iPhone algemeen 9 03-10-14 10:39
Vorige eigenaar nog gekoppeld via gamecenter Jrw iPhone algemeen 2 14-02-14 20:01

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:39.