//

Foto's van iPhone 12 Pro Max niet zichtbaar op Macbook Pro 2011

Foto's van iPhone 12 Pro Max niet zichtbaar op Macbook Pro 2011 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds januari heb ik de iPhone 12 Pro Max. Ik heb een Macbook Pro uit 2011. Het probleem is dat ik de foto's die ik ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-04-21, 19:40
iMark5 iMark5 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2015
Locatie: Rotterdam
Berichten: 2
Standaard Foto's van iPhone 12 Pro Max niet zichtbaar op Macbook Pro 2011

Sinds januari heb ik de iPhone 12 Pro Max. Ik heb een Macbook Pro uit 2011. Het probleem is dat ik de foto's die ik zelf maak met mijn iPhone nu niet meer op mijn Macbook kan plaatsen. Niet via 'Fotolader', maar ook niet via 'Foto's'. Alle niet zelfgemaakte foto's (bijvoorbeeld ontvangen via whatsapp of via Airdrop) laadt mijn Macbook wel. Voorheen had ik een iPhone 11 Pro Max en daar zijn geen problemen mee geweest, nog steeds niet overigens. Het gekke is dat ik in 'Fotolader' de foto's wel kan zien. (zie bijlage)

Wie heeft de gouden tip? Of is mijn Macbook te oud voor mijn nieuwe telefoon? Ik heb uiteraard geprobeerd foto's te maken in verschillende formaten, maar dit werkt niet. Op een nieuwe Macbook Pro werkt alles normaal, getest bij een vriend.

In de bijlage foto's van wat je ziet: ze staan wel op mijn Macbook, maar niet te openen met 'Voorvertoning' of 'Foto's', wel via Firefox, maar dat wil ik natuurlijk niet.

Lang verhaal, ik hoop dat iemand mij kan en wil helpen!


Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ICloud foto's niet meer zichtbaar op iPhone iphone6gebruiker iCloud 1 24-04-20 13:21
Continuity on Macbook Air Mid 2011 werkt niet! judas_666 Desktop-applicaties 7 19-10-14 11:55
Foto: Recente foto's iPhone niet zichtbaar op pc VTI.Daan Muziek, foto & video 3 17-09-12 20:49

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:16.